Ik vraag me af of dbx driveracks handig zijn bij het gebruik van een 2 kw geluidssysteem voor bandjes. Alle ingebouwde functies, ik weet niet echt waar het allemaal voor nodig, het lijkt mij toch gewoon dat je met beetje compressors, eqs, gates al klaar bent en gewoon de uitgang van je mengpaneel in de (actieve) speakers stopt? Als het wel handig is, zal ik overwegen wel en driverack te kopen. Dan kan ik mijn eqs en compressor voor over de main wegdoen toch? Uiteindelijk is deze optie dan goedkoper... Reacties hierop?
Driverack DBX
Collapse
X
-
Ik ben misschien van plan mijn sub swa 1501 weg te doen en zelf sub te maken, kd8 aan de punisher, maar dan heb ik dus wel wat meer apparatuur nodig dan nu, namelijk aparte versterker en crossover (die zit volgens mij in driverack). Ik wilde ff kijken hoeveel ik dan kwijt zou zijn...Comment
-
citaat:Geplaatst door BvE
Ik ben misschien van plan mijn sub swa 1501 weg te doen en zelf sub te maken, kd8 aan de punisher, maar dan heb ik dus wel wat meer apparatuur nodig dan nu, namelijk aparte versterker en crossover (die zit volgens mij in driverack). Ik wilde ff kijken hoeveel ik dan kwijt zou zijn...
De bedoeling van het apparaat is om een kale set (amps en speakers) beter te laten klinken en om er meer rendement uit te halen.Comment
-
EN?? isset goed gekeurd??Je leeft maar 1 keer, maar als je het goed aanpakt heb je aan die ene keer genoeg.Comment
Comment