Show(senheisser) versterkers

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • reflection
    • Mar 2002
    • 413

Show(senheisser) versterkers

oke, ik lees net dit, lijkt me nogal goedkoop maar toch aangeboden door een goed bedrijf. en best een aardig vermogen, ze leveren ook labgruppen en ik neem aan dat het geen dap is omdat het van senheisser komt..

correct me if i'm wrong....

maar kent iemand deze versterker uit praktijk? dus even niet uitgaan van de prijs. hij lijkt een beetje op de qsc namaak van behringer trouwens.

Product: PSA 31500

Artikelnummer:

Gewicht:

Merk: Show (Sennheiser)

Prijs: 275,00 Euro excl. btw

Levertijd: Direct leverbaar

PSA 13500 versterker. - totale muziekvermogen 2X1150W. - RMS vermogen bij 8Ohm 2X575. - RMS vermogen bij 4Ohm 2X750. - Bridge bij 8Ohm 1500W. - Inputs zowel XLR als Jack 6,3mm - Frequencie 20-20.000 Hz +/-1db - 3X Speakon aansluiting

Energy base Light & Sound Logic Systems, Turbosound, Dateq, Pioneer, Labgruppen, Qsc
  • Rieske
    • Aug 2002
    • 544

Bij mijn weten verkoopt Sennheiser Nederland geen merk met de naam Show. Kijk maar eens op hun website. Verkeerd voorgelicht misschien ?
    Life is what you make it

Comment

• flurk
      • May 2003
      • 409

Deze versterker leverd 2x750 watt@ 4ohm.Dit type ken ik wel niet,de andere wel.Heb er reeds verschillende verkocht,en nog geen klachten.
      Blikbaar een betrouwbare versterker.

Comment

• reflection
        • Mar 2002
        • 413

ik zeg niet dat senheisser hem verkoopt, alleen een betrouwbare leverancier zegt dat hij dit kost en er staat senheisser achter, dus dan vraag ik me af waarom, mischien zijn ze de importeur, daarom vraag ik het juist
        Energy base Light & Sound Logic Systems, Turbosound, Dateq, Pioneer, Labgruppen, Qsc

Comment

• Gast1401081
          • Mar 2001
          • 7999

Ik ken het merk Show niet eens. psa31500 googlen. http://www.emidj.sk/amplifiers/PSA31500.htm en http://www.emidj.sk/amplifiers/1Amplifiers.htm

Maar google levert een leuke hit op. We kennen m als Behringer 1500, of als QSC rmx1450, enzo.

dus geen sennheiser.

Comment

• laserguy
            • Jun 2003
            • 2755

Die Show versterkers worden inderdaad door Sennheiser BELGIE ingevoerd en verkocht.
            Klassebakken: clip limiters (echte), laag af filter op 30 of 50Hz, tweesnelheden ventilatie.... Deed het ook goed op mijn testbank.
            Inderdaad heel goed "gecopieerd"(?) van QSC. Ik heb er ook al verschillende van verkocht en iedereen is er heel tevreden over (behalve over het uiterlijk... dat valt een beetje tegen volgens sommigen en volgens mij).
            Ik denk dat dit prijs/kwaliteit een van de beste versterkers zijn die je kunt kopen.
            Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.

Comment

• Pieter Huijgen
              • Sep 2003
              • 766

Show wordt ook door Sennheiser Nederland verkocht.

zie de volgende link, en klik dan op Show

For over 75 years, our products come with a built-in mission: to stay true to the sound and soul the music was given by its artist.
              Lid van het Front tegen zijlicht

Comment

• reflection
                • Mar 2002
                • 413

woow hij staat bij senheisser voor 499, en waar ik hem vond voor 275, gaat nu om de zwaarste uit die serie de 31500. uiterlijk is idd wat minder, verdere specificaties staan er niet bij, lijkt me best een leuke amp voor dat geld.

Comment

• luc2366
                  • Jul 2002
                  • 1161

QSC / BEHRINGER / ALTO / SHOW...

inderdaad ook al enkele van verkocht, niet kapot te krijgen en ZEER degelijk voor hun prijs: clip-limiter/laag-filter...

heb ergens een foto van de binnenkant - zal eens opzoeken

Comment

• luc2366
                    • Jul 2002
                    • 1161

PSA-3750

Comment

Working...