Gemini case MRC-2 , iemand ervaring?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • ArieG
    • Jun 2003
    • 6

Gemini case MRC-2 , iemand ervaring?

Hallo,

Heeft er iemand ervaring met flightcase MRC-2 van Gemini?

Ik vraag me af of je werkelijk de volle 10U kuntgebruiken aangezien de bovenzijde schuin staat. Ik kan me voorstellen dat je zo de achterste U niet echt kan benutten voor apparaten die zo'n 15cm diep zijn (zoals mijn equalizer).

Arie
  • Dj Nvie
    • Dec 2004
    • 161

ik zou voor een case van proDJuser gaan, kwaliteit van de prodju.cases ligt namelijk erg hoog
    Hier staat iets, maar het gaat over niets...

Comment

• ralph
      Banned
      • Aug 2000
      • 2649

Wat een ongelovelijk knappe reactie van dj Nvie....

Best knap om geen enkele inhoudelijke reactie te geven, maar gewoon ff wat te roepen, knap gedaan hoor, wellicht moet je iets in Dan Haag gaan zoeken qua werkomgeving....

MRc-2: Net kissie als je niet wekelijks met je spullen onderweg gaat.
      want: gebruikte hardware is niet te vergelijken met degelijke flightcase sloten etc.

Bovenkant botst idd wel eens , de maten zijn bekend van het kissie, dus reken zelf maar uit of het gaat, hou er ff rekening mee dat er nog paar cm ( ik reken altijd 10) bij de diepte komt ivm, bekabeling.

Comment

• ArieG
        • Jun 2003
        • 6

Ralph, bedankt. Ik zal effies gaan rekenen.

DjNvie, Ik snap dat ook wel. Ik vind die kistjes van ProDJ gewoon niet mooi. Zoek een simpel oplossinkje om af en toe mee te nemen.
        20 jaar geleden, toen ik nog 3x in de week draaide zou ik daar wel voor gegaan zijn.

Arie

Comment

Working...