schuko ansluiting

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • pluzz
    • Aug 2004
    • 72

een postzegel verzamelaar vraagt ook geen geld om jou te laten kijken naar zijn postzegels...

een hobby mag geld kosten, en in dit geval iets meer dan gemiddelt, en veel meer dan een postzegel verzamelaar :P

je hebt 2 soorten vrouwen degene die hun neus voor je ophalen, en degene die niet eens de moeite doen om hun neus voor je op te halen

Comment

• niesten
      • Aug 2004
      • 115

Vegis je niet wat sommige postzegels kosten :-)
      Sommige buttons op mijn lichttafel doen precies het tegenovergestelde: Full On = Black Out...

Comment

• pluzz
        • Aug 2004
        • 72

ik weet wat ze kosten heb ze ooit zelf verzameld :P
        any way, om op-topic te blijven:

-herhaling-
        maar ehh onder het mom low budget is de volgende combinatie een uitkomst?

of

tis namelijk niet dat ik op echte groote feesten wil draaien of mezelf laten betalen oid..
        t zijn meestal feestjes tot 80 man max.
        je hebt 2 soorten vrouwen degene die hun neus voor je ophalen, en degene die niet eens de moeite doen om hun neus voor je op te halen

Comment

• jens
          • Aug 2004
          • 1067

Dan zou ik zelf voor de 2e set gaan. Deze is dmx aangestuurd. Bij deze set is het heel makkelijk om uit te bereiden, ook kan je makkelijk wat bijhuren omdat de botex dmx balken bij veel bedrijven in de verhuur zijn. Ook kan je zoveel parren aansluiten als je wil op de sturing(wel heb je dan maar 4 kanalen die je apart kan aansturen ook al heb je 100 parren erop staan) terwijl je bij de de schuko versie maximaal 3 parren (a'300 watt )kan aansluiten op een kanaal (dat is het maxinmale wat de sturing kan hebben).

Wel zal je bij alle2 de versies een statief moeten aanschaffen ( zo rond de 100 euro) en wat bekabeling

succes ermee

Comment

• pluzz
            • Aug 2004
            • 72

k tnx voor de tip ik zat zelf ook al aan dmx te denken ja..
            (kan ik hier nu bijvoorbeeld ook een scanner op aansluiten? of moet ik daar een andere controler voor hebben?)

Comment

• jens
              • Aug 2004
              • 1067

Daar moet je een andere controller voor hebben.deze is alleen geschikt voor je parren.

maar ik denk dat voor jouw hobby gebruik een sturing waarmee je scans en parren kan aansturen een beetje overbodig is. ook valt deze sturing zeker niet binnen jouw budget.

ik gebruik zelf de 8 kanaals versie voor mijn parren en heb daarbij ook dmx balken. deze set bouw je snel op en voldoet zeker goed voor hobby disco gebruik. ik zou alleen zelf voor het lange model balk gaan (4 parren naast elkaar) dan kan je namelijk makkelijk op deze balk aan de bovenzijde nog een effect monteren.

Comment

• Poelmans
                • Feb 2004
                • 806

@jens volledig mee akkoor, met de volgende aanvullingen:

begin desnoods met de lange (4bar) DMX balk, daar koop je enkele stuks van, en vant moment dat de sound functie van de balk zelf niet meer voldoet én je geld bijgespaard hebt kan je nog een controllertje bijkopen.

Scannertjes kunnen dikwijls ook standalone, en daar de volgende daar dan slave van draaien, maar idd vroeg of laat moet je weer een controllertje kopen. Dat controllertje valt te combineren met pars maar ideaal is dat bijlange niet. De meeste low budget controllers die ik zie is 1 scenesetter (PARs) en 1 scanmaster (intelligent licht). Uiteraard kan je hier veel verder in gaan, met bijhorende ping ping

Comment

• pluzz
                  • Aug 2004
                  • 72

uiteraard
                  maar klinkt leuk. ik zal eens kijken of ik 2e hands aan een lange bar kan komen en of ik een stoot parretjes kan regelen.

(die vraag van de scanners was omdat ik mischien 4 scanners kan overnemen voor een zacht prijsje)

Comment

• discover
                    • Feb 2005
                    • 108

hoi ik heb ook nog ff gekeken op eeen paar site's die ik ken en deze is het goedkoopst €135.00 (is wel in duitsland)
                    ✓ LED Stripes & LED Lampen ✓ LED Panels ✓ LED Controller ✓ LED Profile u.v.m. → JETZT online bestellen!

Comment

• pluzz
                      • Aug 2004
                      • 72

hmm nu maar hopen dat ze ook in het buitenland bezorgen
                      (en me duits fn opschroeven :P)

Comment

Working...