Bier en worsten op de barbecue met een achtergrondmuziekje is ***delijk in dit weer. Natuurlijk voor een verjaardagsfeestje zet je best een drive-in showtje erbij
Wie heeft er ideeen voor mijn examenfeest ?
Collapse
X
-
citaat:Geplaatst door Overdrive
citaat:Geplaatst door djroyS
ik weet zeker datje bij jou in de buurt een leuke drive-in kan vinden voor 100 euro (die vind je overal wel)Comment
-
Maar een vraag je he die 400 euro besteed je die zelf of verwacht je die te ontvangen van mensen die langs komen. want ik weet wel heb al veel van die feesten meegemaakt maar de meesten hielden er toch wel aan over. en als je er aan over houd kun je wat groter drive in huren. en misschien een optie om het met meer man te organiseren. komen er meer man en meer geld binnen alsware.Comment
-
thnx voor alle leuke ideeen ik heb inmiddels waarschijnlijk al een idee voor mn examenfeest! thnx allemaal nu zit ik alleen met nog een probleem :P haha ik zoek een dj of iemand die een drive-in showtje geeft.. en aangezien dr hier nogal wat mensen rond lopen die dj zijn of drive in shows geven is dit bij deze een oproepJB.MartenaComment
-
nu komt mac of dhrDB ook even kijken en later zeggen ze dat ze geen vraag en aanbod site zijn. duss ''van stappen'' verander je laatste bericht op zet er een nieuwe neer en zet er dan neer ''drive in''s mail to me''de groeten SCF
Hebt u last van de Krypton?? Gebruik de ''Krypton eliminator ''Comment
-
Waar ligt slochteren?Vette boksuh meneer
[FONT=Verdana]Licht is sneller dan geluid, daarom zien veel mensen er intelligent uit, tot je hen hoort spreken.[/FONT]Comment
-
Comment
Comment