Wie heeft er ideeen voor mijn examenfeest ?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • LuPuS
    • Dec 2002
    • 457

Bier en worsten op de barbecue met een achtergrondmuziekje is ***delijk in dit weer. Natuurlijk voor een verjaardagsfeestje zet je best een drive-in showtje erbij

~ Dj Guytn ~ your favourite all-round party deejay...

Comment

• djroyS
      • Aug 2004
      • 132

ik weet zeker datje bij jou in de buurt een leuke drive-in kan vinden voor 100 euro (die vind je overal wel) dan houw je tog nog aardig wat over voor het eventueel huren van een biertap en het vlees voor de bbq.
      Met vriendelijke groet. RoyS

Comment

• Overdrive
        • Feb 2002
        • 717

citaat:Geplaatst door djroyS

ik weet zeker datje bij jou in de buurt een leuke drive-in kan vinden voor 100 euro (die vind je overal wel)
        Bedoel je niet 13 jarig marktverziekertje?

Comment

• Mark-LED
          • May 2004
          • 822

citaat:Geplaatst door Overdrive

citaat:Geplaatst door djroyS

ik weet zeker datje bij jou in de buurt een leuke drive-in kan vinden voor 100 euro (die vind je overal wel)
          Bedoel je niet 13 jarig marktverziekertje?
          Of een 12 jarige die z'n prijs gebasseerd heeft op mijn prijzen (concurrent in dezelfde stad), die vraagt dus 50,- per uur voor een DAP setje met wat kijkshop licht. Heb nog geen enkele klant verloren maar er wel meer bijgekregen de laatste tijd. [8D]

Comment

• jorritje
            • Sep 2003
            • 143

Maar een vraag je he die 400 euro besteed je die zelf of verwacht je die te ontvangen van mensen die langs komen. want ik weet wel heb al veel van die feesten meegemaakt maar de meesten hielden er toch wel aan over. en als je er aan over houd kun je wat groter drive in huren. en misschien een optie om het met meer man te organiseren. komen er meer man en meer geld binnen alsware.

Comment

• Valentino_Rossi
              • Jun 2005
              • 4

thnx voor alle leuke ideeen ik heb inmiddels waarschijnlijk al een idee voor mn examenfeest! thnx allemaal nu zit ik alleen met nog een probleem :P haha ik zoek een dj of iemand die een drive-in showtje geeft.. en aangezien dr hier nogal wat mensen rond lopen die dj zijn of drive in shows geven is dit bij deze een oproep
              JB.Martena

Comment

• soundcheckfrits
                • Jan 2005
                • 455

nu komt mac of dhrDB ook even kijken en later zeggen ze dat ze geen vraag en aanbod site zijn. duss ''van stappen'' verander je laatste bericht op zet er een nieuwe neer en zet er dan neer ''drive in''s mail to me''
                de groeten SCF

Hebt u last van de Krypton?? Gebruik de ''Krypton eliminator ''

Comment

• Drive inn tnt
                  • Sep 2003
                  • 1082

Waar ligt slochteren?
                  Vette boksuh meneer

[FONT=Verdana]Licht is sneller dan geluid, daarom zien veel mensen er intelligent uit, tot je hen hoort spreken.[/FONT]

Comment

• sparky
                    • Apr 2002
                    • 2104

Met de Routenet routeplanner plan je routes door heel europa van deur tot deur. Gebruik de Routenet routeplanner voor het opzoeken van locaties, routes en actuele verkeersinformatie.

DAAR!!
                    Here today - Gone tomorrow <<<>>> gekte is een uitzondering bij individuen maar een regel bij groepen.

Comment

Working...