verzekering

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • djspike
    • Aug 2005
    • 9

verzekering

Hoi hoi...
    Ik ben al een aantaljaren in het vak als dj/licht/geluid verzorging
    Maar ben al een paar keer tegen gekomen dat ik op een feest was en meer de de helf van mijn apparatuur naar de ******. 4000 euro schade :S.. maar er schijnt een speciale verzekeing te zijn voor je apparatuur..?? weet iemand meer over zon verzekering of hoe jullie je spullen verzekert hebben ..?

gr MIke Versteegh
  • stekelvarke
    • Dec 2004
    • 1062

het meeste hangt er vanaf hoe dat het komt dat je aperatuur stuk ging?
    jou fout, iemand anders bier erover gegoten?..
    Mijn spullen zijn enkel verzekerd tegen diefstal en brand in de opslagplaats [:P]
    exit night into LIGHT

Comment

• djspike
      • Aug 2005
      • 9

Tjah neej, ik heb een algemene verzekering nodig als ik weg van huis ben en er iets met mijn spullen gebeurt dat ik dan verzekert ben..

wat er ook gebeurt

Comment

• moderator
        Moderator
        • Apr 2001
        • 5950

Dit lijkt me nu typisch zo'n vraag om neer te leggen bij je verzekeringsagent. Heb je die niet: maak een afspraak met 3 verschillende handelaren in verzekeringen, die vertellen je maar wat graag wat ze voor je kunnen doen.

Dan maak je zelf een keuze uit wat jou het beste past qua dekking en premie.
        Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

• jurjen_barel
          • Jun 2003
          • 3150

Meeste mensen zetten het in hun contract dat bij schade de opdrachtgever/huurder verantwoordelijk is.

Comment

• moderator
            Moderator
            • Apr 2001
            • 5950

2 jurjen: dan moet je nog steeds onderweg, dus van een naar, zeg maar...vice versa....
            Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

• DJ.T
              • Nov 2002
              • 1502

Inderdaad gewoon naar je verzekeringsagent gaan.
              Als ik het me goed herinner hebben we het hier al vaker over gehad (meer dan eens zelfs).
              Een verzekeringsagent bekijkt voor jou alle mogelijkheden en weet waar de addertjes onder het gras zitten. Hij of zij zal jou dus het beste kunnen vertellen wat te doen.
              Het is niet voor niks dat het hun werk is.
              We're ready to party, are you?

Comment

• sky-line
                • Feb 2004
                • 34

Bij risico-opdrachten "polis evenementen"afsluiten.kostprijs verzekering gewoon doorrekenen.Uiteindelijk een goed gevoel voor de organisator en voor jezelf.

Comment

• Boi
                  • Apr 2004
                  • 541

Ik heb alleen een verzekering tegen diefstal, stormschade en brand voor mijn opslagplaats, voor de 50.00euro aan spullen ben ik een 35euro p/m kwijt. In mijn huur kontrakt staan gewoon de voorwaarden met oa dat de huurder volledig aansprakelijk is vanaf het moment dat er spullen de opslag uitkomen. En dat de huurder verzekerd moet zijn tegen alle schade op welk gebied dan ook en door welk gebeuren dan ook. Is de huurder niet verzekerd dan zal hij persoonlijk voor 100% voor de schade opdraaien.

Vroeger heb ik wel een eigen verzekering voor schade gehad maar 14% van de nieuw waarde als polis werd me veel te duur, op het laatst werk je alleen nog voor de kosten van je polis en onderhoud.
                  groetjes
                  Boi
                  groetjes

___
                  Heb de versterkers uitgedaan, maar er ruist nog iets....

Comment

• Watt Xtra
                    • Oct 2004
                    • 1119

euhm, vanaf dat het de opslag uitgaat???
                    lijkt me sterk dat dat wordt ondertekend, dus als jij met je busje 140 rijdt en je raakt de macht kwijt over je stuur dan is de huurder aansprakelijk?? Of ik lees het verkeerd of jij typt niet duidelijk, maar waarschijnlijk bedoel je wanneer er spul wordt opgehaald en niet als je zelf op klus gaat.

gewoon aansprakelijkheids verzekering afsluiten, evt inboedel verzekering, verzekering voor onderweg gekoppeld aan het voertuig (scheelt in premie) en de rest opnemen in de algemene voorwaarden en je verhuur contract.
                    JBL, Labgruppen en DVX, verder heel veel LED verlichting, lekker milieuvriendelijk :D

Comment

• axs
                      Moderator
                      • Jun 2002
                      • 2687

citaat:Geplaatst door sky-line

Bij risico-opdrachten "polis evenementen"afsluiten.kostprijs verzekering gewoon doorrekenen.Uiteindelijk een goed gevoel voor de organisator en voor jezelf.
                      Toch even de polis lezen dan...
                      If its true that we learn from our mistakes, some of us are working on getting one GREAT education!

Comment

• sky-line
                        • Feb 2004
                        • 34

Inderdaad, sommige maatschappijen sluiten rock-en popconcerten uit bij hun standaard evenementen polis.Staat gewoonlijk vermeld op laatste bladzijde bij niet-verzekerde activiteiten.

Comment

• Boi
                          • Apr 2004
                          • 541

Bij verhuur vanaf dat het de deur verlaat, als ik mezelf erbij verhuur dan gaat het in vanaf dat ik pand waar het moet gebeuren betreed.
                          En inderdaad een inboedelverzekering op je opslag, maar dat lukt alleen als je opslag aan de eisen voldoet dat het inboedelverzekeringtechnisch goedgekeurd is door de verzekeringsmaatschappij.
                          groetjes

___
                          Heb de versterkers uitgedaan, maar er ruist nog iets....

Comment

• Husss
                            • Jul 2003
                            • 220

Het verzekeren van jouw apparatuur door een klant is eigenlijk onmogelijk.
                            Zeker wanneer jouw apparatuur bijvoorbeeld blijft overnachten in een feesttent met bewaking. Ten 1e verzekert de verzekeraar niet graag voor zo'n korte termijn. en ten tweede stelt de verzekeraar dat de goederen geen eigendom zijn van je klant en dat de verhuurder (jij dus) de goederen zelf dient te verzekeren.

Het zogenoemd afdekken van de risico's zoals het melden in het (ondertekend) kontrakt is niet afdoende. Als jij eist dat de klant jou goederen verzekerd, moet jij dat ook controleren door te vragen om een kopie verzekering. Hierbij dus ook letten op de kleine lettertjes omdat hier natuurlijk een hoop uitsluitingen in staan. Zonder deze controle weet je nooit of het verzekerd is.

Met vr gr,

Husss
                            Last edited by Husss; 05-10-06, 07:57.

Comment

• vasco
                              • Oct 2003
                              • 2567

Originally posted by djspike
                              Tjah neej, ik heb een algemene verzekering nodig als ik weg van huis ben en er iets met mijn spullen gebeurt dat ik dan verzekert ben..

wat er ook gebeurt
                              Is vast te regelen maar tegen welke prijs

Ik ben nog geen verzekering tegen gekomen die de nieuwwaarde uitkeerd.
                              Daarnaast zijn er de kleine lettertjes met de uitsluitingen van wat gedekt is en wanneer een ander de schade toebrengt zal jou verzekering al snel verwijzen naar de WA of wat dan ook voor een verzekering van de tegenpartij.

Kortom ga shoppen en laat je HEEL goed informeren maar een een verzekering voor wat er ook gebeurt gaat je zeker heel veel geld kosten maar nooit volledig schadeloos stellen ben ik bang.

Zoek ook eens op dit forum want er is al heel veel gesproken over verzekeringen hier.
                              Last edited by vasco; 18-10-06, 12:47.

Comment

Working...