zelfbouw lichtbakken

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • pluzz
    • Aug 2004
    • 72

zelfbouw lichtbakken

ik ben een hobbyist en heb laatst een botex dimmerpackje aangeschaft en wil daar nu een lichtbak voor bouwen (omdat dit leuk is en goedkoper dan parcans).

nu is mijn vraag welke lampen zal ik hier in doen ik had wel het id om er filterframes voor te zetten dus ik zat zelf te denken aan de par 30, alleen ik weet niet hoeveel lichtopbrengst het ding heeft,ik weet dat de par 38 minder lichtopbrengst heeft dan de E27 bulb die ik hier heb liggen (allebei blauwe laag over t glas heen).
    ik vindt e27 aansluiting wel makkelijk schroeft lekker simpel.

ik wil de bak zelf van triplex maken moet nog fn kijken hoe dik die word.

mgoe mijn vraag dan nog maar een keer kort welke lamp raden jullie mij aan?
    je hebt 2 soorten vrouwen degene die hun neus voor je ophalen, en degene die niet eens de moeite doen om hun neus voor je op te halen
  • soundcheckfrits
    • Jan 2005
    • 455

tjah je kunt een ''lichtbak'' maken maar ik zou gewoon parren kopen.

als je par56 koop dan ben je met 45 euries klaar.(p.s.) daartegenover als je zelf gaat knutselen heb je de kans dat het niet veilig is en tevens zou het ook roadproof moeten zijn. en dat krijg je meestal niet met zelfbouw ''parren'' duss ik zou gewoon par56 kopen
    de groeten SCF

Hebt u last van de Krypton?? Gebruik de ''Krypton eliminator ''

Comment

• pluzz
      • Aug 2004
      • 72

i know..
      maar dat zeg ik ik ben een hobbyist voor die 3 feestjes die ik per jaar geef heb ik geen roadproof spullen nodig kost veel te veel..
      en ik vindt t leuk om mn spulletjes zelf inelkaar te knutselen
      daarom kies ik voor n lichtbak..
      je hebt 2 soorten vrouwen degene die hun neus voor je ophalen, en degene die niet eens de moeite doen om hun neus voor je op te halen

Comment

• Vervallen

citaat:Geplaatst door soundcheckfrits