URL request...

Collapse
This topic is closed.
X
X
Collapse
+ More Options
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • DaMutz
    • Oct 2005
    • 2

URL request...

Beste lui,

Sinds kort heb ik jullie forum ontdekt en word dan ook met de dag wel ietsje wijzer. Echter ik als newbe zou graag willen weten of er ergens een site is waar het hele PA audio gebeuren een zo'n beetje van A tm Z word uitgelegd. (zoals de do's en don'ts bij aanschaf, opstellingen enz.)

Bij deze dan ook de vraag heeft er iemand een goede tip
    (behalve uiteraard deze prima sites
    - newbe so have mercy :) -
  • Olaf Duffhuës
    • Oct 2000
    • 2477

Heel simpel, met de zoek funktie bovenin. Wil je iets weten, zoek je eerst met de zoek funktie. Kun je het niet vinden, zet je de vraag in het juiste forum onderdeel.
    Olaf Duffhuës

**Nieuw - Audio Technica AT2031 - ATM230 - AE2300 - Radial Pro48 - nieuW**

Comment

• DaMutz
      • Oct 2005
      • 2

Oké thanks had de zoekfuntie nog niet gezien hier...

Maar dan hier al mijn eerste vraag... Als ik muziek afspeel via pc (BPM studio)(mp3 minimaal 192 kb) dan komt het geluid er wat krakerig uit. Heb dit probleem echter voor een herinstallatie nog nooit eerder gehad. Zelfs nu ik alle drivers en dergelijke up to date heb komt het een beetje krakerig (niet echt overgemoduleerd) uit. Voornamenlijk op BPM Studio doet zich dit probleem voor. Wat zou dit kunnen wezen ?

(ben nog in de probeer fase, en heb dus een BPM studio H20 versie (foei-foei i know) maar voorheen werkte dit wel ok. Wil eerst zeker weten dat het werkt voordat ik zo'n c.a. €1100,- aan Alcatech GMBH ga over maken voor z'n setje
      - newbe so have mercy :) -

Comment

• Vervallen

BPM werkt prima, mocht je problemen hebben dan kun je dit melden via hun eigen site. Wellicht is er iets mis met je pluggen? Of de mp3 is slecht geript

Comment

• Radar
          Moderator
          • Jul 2002
          • 890

Lekker waazig probleem waarbij de fout overal kan zitten.
          Welke hardware, welke software, welk besturings systeem, doet dit probleem zich ook voor
          als je via andere software mp3 afspeelt etc etc?
          Kortom niet echt iets om je druk over te maken op een "pro-audio" forum
          Ik doe niet aan bijgeloof.
          Dat brengt ongeluk.

Comment

Working...