welk type rookmachiene

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • discover
    • Feb 2005
    • 108

welk type rookmachiene

hey forum genoten

de vraag zegt het eigenlijk al
    welk typ rookmachiene kan ik als beste pakken van deze 2
    http://www.verkoop.licht-geluid.nl/P...ductid=WW02541 de antari z1000x fogger
    of http://www.prowebshop.nl/ de eurolite n-150 propack met 10 liter vloeistof voor 219 euro

welk is het beste met de kwaliteit de output heeft er nu ff niks mee te maken aleen de kwaliteit
    (als het budget het toe laat dan kan ik ook de antari z-1500 kopen http://www.verkoop.licht-geluid.nl/P...ductid=WW02542 )[?][?]

ik hoor het graag terug jullie meningen
  • djbirdie
    • Oct 2002
    • 509

ik zou voor de eurolite gaan, deze heeft een grotere uitstoot en is dmx aanstuurbaar.
    grtz, Niels

Het is de kunst om van geluidsoverlast een buurtfeest te maken!

Comment

• laserguy
      • Jun 2003
      • 2755

... de vraag was...

Beste kwaliteit (dus NIET output, NIET DMX, ...)!

En op die vraag zou ik ook wel het antwoord willen weten...
      Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.

Comment

• Banned
        Banned
        • Dec 2003
        • 951

Ik zou voor Antari gaan omdat dit in nederland wel goede service heeft. Eurolite heeft een slechte service in nederland omdat er niet veel bedrijven zijn die dit verkopen ( eurolite heeft een grote afzetmarkt in duitsland )

Bij goed zoeken kun je de Z1000 vinden voor 158,00 en de Z1500 371,00

Waarom neem je geen Z1200 deze kun je vinden voor 274,00 en is een stuk beter als de Z1000 !

Mocht je geen DMX optie willen hebben is de 1000 een prima machientje.

Wil je meer kwaliteit kun je ook gaan voor een PRO2000 van Martin deze kost 459,00 En de kannen 9,5 liter rookvloeistof JEM ZRmix voor 34,00

Comment

• hugovanmeijeren
          • Oct 2004
          • 1436

Wij hebben de Antari Z1000. Leuke machine, nog nooit problemen mee gehad (gebruiken hem nu een jaar). Voor die tijd, gebruikten we de Antari Z80 ??( in ieder geval dat kleine kreng) van het lokale buurthuis en ondanks zijn lage output, werkt ook perfect!!

Zelfs nadat, een of andere stumper van het jeugdhonk van dat buurthuis, hem vol gegoten had met water, deed hij het nog.. (Nee nu niet iedereen z'n JEM ZR mix, voor water vervangen!!!!!)

Groeten Hugo
          Renkus-Heinz, das geen pasta saus, maar zit wel knor!

"Non omnes qui habent citharam sunt citharoedi" Varro

Comment

• ahmed1988
            • Sep 2004
            • 3

citaat:Geplaatst door hugovanmeijeren
            Zelfs nadat, een of andere stumper van het jeugdhonk van dat buurthuis, hem vol gegoten had met water, deed hij het nog.. (Nee nu niet iedereen z'n JEM ZR mix, voor water vervangen!!!!!)
            Dit is toch niet zo slecht voor rookmachines? Want in rookvloeistof zit ook water toch?

Comment

• dj franko
              • May 2005
              • 116

Waar ga je het gebruiken? op enorme feesten of op kleine schuurfeestjes?

groetjes
              Franko
              Hoi!

Comment

• speakerfreak
                • May 2002
                • 1446

citaat:Geplaatst door hugovanmeijeren

Wij hebben de Antari Z1000. Leuke machine, nog nooit problemen mee gehad (gebruiken hem nu een jaar). Voor die tijd, gebruikten we de Antari Z80 ??( in ieder geval dat kleine kreng) van het lokale buurthuis en ondanks zijn lage output, werkt ook perfect!!

Groeten Hugo
                zie ook niet echt in waarom die het van water niet meer zou doen, als jeje rook machine wil schoonmaken moet je er ook gewoon een berg azijn of gedestileerd water door heen laten blazen
                Derbi Gpr Project aan de gang

Comment

• Zinzi
                  • Jul 2003
                  • 87

In water zit kalk, daar kan het element van dichtslippen. Je geeft zelf ook al aan dat je bij het schhoonmaken gedestileerd water moet gebruiken i.p.v. gewoon kraanwater. Hier is alle kalk namelijk uit verwijderd.

Comment

• speakerfreak
                    • May 2002
                    • 1446

uiteraard, maar dat zal alleen aanslag veroorzaken en niet meteen dat het apparaat er mee kapt

anyway, ik snap het punt hoor daar niet van
                    Derbi Gpr Project aan de gang

Comment

• discover
                      • Feb 2005
                      • 108

ik wil hem gaan gebruiken voor mijn drive in show nu ben ik nog beginnend[8D] maar als ik wat verder kijk wil ik gaan uitbereiden en als ik nu een antari f80z koop en ik moet dan weer een nieuwe kopen ondat ik met output tekort kom dan vind ik dat weggegooid geld dan kan ik beter nu een degelijke goede kopen ipv later[}]

Comment

Working...