Wat drinken jullie?
Collapse
X
-
-
Er zijn hier wijnig mensen die niet eens weten wat de artiesten zuipen.
Ik speek dan over, Drankzen enz...
kortom :
Ik drink 5 jenevers , witte wijn , koffie en water .....
de zuipappen komen naar boven hé
Kijk naar de besten onder ons .
Sex, Drugs en roken rolleeeeeeeeeeeeeeeeeee
siskenFulltime freelance muzikant, producer , componist.Comment
-
Geef mij maar water met ijs! cola word ik zat op ten duur & red bull is niet mijn ding.
Doe ik geluid voor een band dan drink ik niks, sta ik te draaien op een feestje (meest voor bekenden) wil ik wel een biertje of 2 nemen, mits ik ok niet terug hoef te rijden anders drink ik niet. Sterke drank is niks voor mij
Moet zeggen dat ik vaak zo druk bezig ben met vanalles dat het drinken erbij inschiet en dat er soms meer dan halfvolle glazen blijven staan.
Daarbij ben ik hobbymaytig bezig en doe het ook voor me plezier. Is het echt me werk dan drink ik helemaal niks. Mensen met een 8 tot 5 job drinken ook geen borreltje om 3 uur smiddags in de pauze.
Na werktijd, of afloop van een klus doe ik doe ik graag een biertje, effe napraten of weet ik het, en soms kan het dan wel nog vrij laat wordenComment
-
ik kan hier hele leuke verhalen over vertellen..... maar ik doe t niet.
Voor Noord Geldersch Metaal heb ik de afspraak gemaakt met de technici dat er tijdens het mixen alleen water/fris wordt gedronken, omdat je gehoor na vier glazen bier volledig vertrokken is. Daarnaast is je reactievermogen ook volledig weg. Wij doen alles op vrijwillige basis, maar toch deze afspraak. het zijn dan misschien hobby bands, maar je kunt het niet maken voor het publiek wat 4,- betaald om naar binnen te mogen om halfaanwezig achter het mengpaneel te staan. daarnaast is het ook geen reclame voor je eigen activiteiten.
maar soms gaat wel eens goed mis..... ik kan daar meestal wel om lachen, zolang het geen erge gevolgen heeft, maar handig is het niet. en als het vaker gebeurd zeker geen reclame.Steelwing - Full Speed Ahead!!!Comment
-
Vooral water, en als het kan jus o.i.d., beetje vitamientjes he .
Cola eigenlik nouwelijks, en red bull o.i.d al helemaal niet. Bakkie koffie gaat er trouwens wel in, vooral s'ochtends .
Als ik niet hoef te trucken of nog met de auto naar huis moet gaat een biertje ALS ALLES KLAAR IS er wel prima in. Dit hangt echter wel af van de klant, situatie en of ik er zelf zin in heb natuurlijk.
Bij warme klussen probeer ik ook bouillon o.i.d. op de kop te tikken, het zal je verbazen hoeveel mineralen je kwijt raakt met zweten!mijn auto rijdt 1 op stoplichtComment
-
Zowel professioneel als hobbymatig drink ik niet. Sterke drank is zeker mijn ding niet en bier/wijn vind ik absoluut uit den boze tijdens het werk. Punt 1 ziet het er niet uit. Punt 2 wat denk je dat de mensen zeggen als het licht en/of geluid slecht was die avond en jij staat daar toevallig met een biertje. "Ow..... ja maar die tecnici zuipen alleen maar" is dan de reactie. Als ik moet breken na afloop zeker geen alcohol voor mij en als ik na afloop mag nokken dan lust ik wel 1 of twee. Tijdens de klus nooit. Waarom zou ik er 1 gaan drinken. Smaakt alleen maar naar meer en die ene kan ik dan ook nog wel laten staan. Overigens ben je compleet de sjaak als er wat mis gaat en je hebt alcohol in je lijf. Zo gauw ik thuis kom uiteraard ff pinte met mn college (we wonen 500 meter bij elkaar vandaan)
Das mijn visie erop.....
MzzlsCorrect me if I'm wrongComment
-
Water (liefst bruis, plat is ook goed), cola, ice-tea en natuurlijk koffie.
Na lange nacht liefst kop koffie voor vertrek.
Vind de alcohol tijdens ook "not done", erna (als je niet moet rijden) vind ik het nog kunnen... (maar doe het niet uit principe)
Enige uitzondering: Bij bedrijfsfeestjes neem ik wel een glaasje schuimwijn. (1tje !)
En geef ipv die energie-drankjes maar "een goei jatteke kaffe"
grtzz DJ nn... the sound of silence...Comment
-
Ik leef voornamelijk op cola, tijdens klussen... Zo af en toe een aquariusje oid (wel geel!!). En zo heel af en toe, als er toch weinig tot niets gebroken hoef te worden drink ik na het laatste slotakkoord een heeeeeerlijk biertje met de band die ik gemixt heb. In de veel gevallen staat dat biertje tegen die tijd al lang naast mn mixer, als de organisatie tevreden is!
*en daar drink ik nog een lekker biertje op + een geweldig brandarisje*Comment
-
Koffie..veel..en het liefst nog van die uit een ouwe percolator die al uren draait, zodat je hem kan snijden, als ik wat energie nodig heb maak ik er wel een dealerkoffie van, veel suiker en flink wat melk erbij.
daarnaast; een pintje gaat er wel in op zijn tijd..zet het niet op een zuipen, maar op een avondje lust ik er best een als ik niet de bob ben, niet veel hoef te breken en het een klusje is waar het alleen omwat gewapper op de maat van de muziek is, theater en bands is een ander verhaal, daar moet je gewoon scherp zijn.
Maargoed..waarom krijg je van iedere cafebaas meteen bier "omdat alle technici dat drinken" terwijl iedereen er hier anders over praat?Comment
-
persoonlijk lust ik wel een (1)biertje bij het eten,
verder alles wat nat is
maar als 2 tot 4 biertjes je gehoor volledig aantasten en ik op een gemiddelde avond het publiek zo zie,
waarom slepen we dan voor zo'n kapitaal spullen met ons meeZelfs een direct teruggeslagen tennisbal stuitert wel eens verkeerd.Comment
-
's Avonds bij het diner een heerlijk glaasje wijn, dat hoort nu eenmaal bij eten. Bij Treble had geluidsvriend MM nog wel eens een flesje Port mee als verassing: dat is natuurlijk prachtig
Je moet altijd beseffen wat je verantwoordelijkheid is, tijdens je klus gaan drinken is absoluut not-done... Overmatig drinken is wat mij betreft te allen tijde een teken van zwakte, maar dat is een separate discussie...If your not prepared to be wrong, you'll never come up with anything original
------------------------------------------------
Arvid Buit
Creative-Director / Artist-ManagerComment
-
Als ik moet bouwen/breken, geen alcohol. Safety first, en met een enigszins beschonken hoofd een truss in klimmen is op zijn minst gezegd een beetje riskant. Meestal is het dan gewoon cola, Fanta of water. Een pilsje na afloop is dan weer wel de moeite waard
Als ik alleen licht moet schuiven of plaatjes moet draaien, dan wil ik wel een biertje pakken op de avond. Maar dan zijn er ook niet zo heel veel risico's, en ik ben geen fanatieke drinker (gelukkig)!
@trinityXXIV: Om een water vragen en dan van de organisatie wodka voor je neus krijgen is gewoonweg bespottelijk. Ik zou dan zelf meer een neiging krijgen om prompt de microfoon neer te gooien, van het podium af te stappen en eventjes om opheldering te vragen, dat kan gewoon niet!
maar als 2 tot 4 biertjes je gehoor volledig aantasten en ik op een gemiddelde avond het publiek zo zie,
waarom slepen we dan voor zo'n kapitaal spullen met ons meeFirst make it work, then make it look pretty!Comment
-
ik wou net zeggen.. een plisje na de show moet zeker wel kunnen. tijdens de show als ik geluid doe louter cola en water.. bij een feestbandje dat ik doe wil ik nog wel eens een pilsje pakken als het geluid staat en het gaat allemaal goed!
voor de rest idd saftey first! wel jammer, maarja het is gwoon werk hé!EAW SB850 en DVA T-4 array:DComment
Comment