vloeibaar, meestal./....
Wat drinken jullie?
Collapse
X
-
-
Op klus gewoon water en 7up, principe kwestie. De alcoholische dranken gaan er stukken beter in als je met je vrienden op stap bent!Beter één spotje op je lichttafel, dan 10 op de band! Stukje prioriteiten stellen..Comment
-
Welke ik tijdens de klus dan ook vraag om te ruilen voor een koffie, frisje, etc. Heeft nog nooit een kroegbaas/aanbieder moeilijk over gedaan. Na de klus zal ik die pint, indien niet de bob, gewoon aannemen.
Comment
-
Ongeveer een halve tot een hele liter water (plat) per set, met in de pauze tussen de sets door een run richting toilet.
Weinig dingen zo stimmulerend als een volle blaasIt's only vintage if it works. Other wise it's just old crap.
Comment
-
Leuk!
Een onderwerp met een baard, maar zeker nog actueel. De laatste 4-5 jaar is er een duidelijke kentering waarneembaar in zowel de horeca als onder technisch personeel.
Professionalisatie of voortschrijdend inzicht? Noem het zoals het je uitkomt maar er is verandering in drinkpatroon merkbaar.
Nog steeds ken ik de apres-ski kroeg waar de dj gewoon zn aangeboden consumptuies opdrinkt, maar inmiddels zijn zn barcollegae wel zo sportief om niet iedere wodka/jus uit te voeren met dubbele wodka, maar gewoon helemaal zonder wodka.
Nadat al het spul in de wagens staat een spontaan onstaan drinkgelag, een premiere feest dat in de kroeg wordt voortgezet, onverwacht de zon weer op zien komen in die kroeg waar je nog nooit was geweest, in de stad waarvan je dacht dat er alleen maar grijze muizen konden wonen maar waar je samen met de localcrew " ff een afzakkertje ging halen" ...dat blijft.
En mwoah, dat alles bevalt me wel.Comment
-
hey waar is het rock 'n roll gevoel? Nu het roken niet meer in de "tent" mag, mag ik me biertje wel nuttigen toch? en als ik onverwachts met een biertje en een shagje in de tafel hang hoor ik trouwens niemand... Owja we leven in een andere wereld tegenwoordig... tja het is niet meer zoals het was...
Vreemde wereld mensen weten dat je een leefstijl hebt... Artiesten zuipen ook om het leven.. weten ze passen ze zich op aan.. en wij mogen het niet..
begint op amerika te lijkenComment
-
Ik praat alcohol en werk niet goed, maar wilde het toch even nuancerenModerator J&H Licht en Geluid ForumsComment
-
Wat niet wegneemt dat je op de baan bent een P.A. van tig duizenden euros het niet verantwoord is om te drinken, drinken en rijden gaat echt niet samen.Comment
-
Comment