Topjes

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Drive inn tnt
    • Sep 2003
    • 1082

Wij hebben de zx1 op de zaak staan. Nog niet echt serieus naar geluisterd. Zal ik toch naar is gaan doen. Helemaal vergeten. Thnx
    Vette boksuh meneer

[FONT=Verdana]Licht is sneller dan geluid, daarom zien veel mensen er intelligent uit, tot je hen hoort spreken.[/FONT]

Comment

• Speakertje
      • Mar 2005
      • 462

En tijdens de kerst drukte nog wezen luisteren? BEn benieuwd wat jou bevindingen zijn? Zit er zelf namelijk over te denken om zelf ook een setje aan te schaffen.
      M.v.g. Sander
      Heeft nu EV, CP2200 en ZX1. Dateq en Denon
      Nieuw SB122 en Dynacord S1200

Comment

• LJKEVIN
        • Dec 2005
        • 426

DAS heeft ook strakke speakers die je kunt vliegen...
        GAE nog strakker geluid... en kun je ook vliegen...
        zelf gebruiken we EV....wordt overigens niet voor niks extreem veel gebruikt op proff. podia..

Avolites - GrandMA - Martin - Robe - Clay Paky

Comment

• Speakertje
          • Mar 2005
          • 462

Had vandaag dus echt het plan om de ZX1 te gaan kopen. Voor de laatste maal nogmaals beluisterd. Over de klank ben ik heel erg te spreken, zelfs het laag. Alleen ben ik erg bang dat ik kwa volume erg te kort ga komen, dus toch maar niet gedaan. Stond overigens op een Q44.

Schijnt dat er tegen de zomer weer een nieuwe ZX? uitkomt?? Misschien mooie strakke 12"?? Zijn er misschien meer mensen die hier meer van weten?
          M.v.g. Sander

Comment

• oversound
            • Dec 2003
            • 218

Heb vorige week zondag T&M systems gehoord. Redelijk onbekend merk voor mij maar vond het erg goed klinken. De prijs van deze kastjes is ook zeer goed te noemen. Erg nette afwerking. Tevens te vliegen en de klank (heb de fg 101 gehoord) was erg goed.

Turbosound met QSC PL versterking en XTA processing. Ach doet het best goed!

Comment

• @ndrew
              • Jun 2005
              • 220

misschien moet je hier eens kijken www.syrincs.nl en dan de mm-10 b
              dit zijn fijne kleine kastjes
              <laat het maar draaien>

Comment

• jakkes72
                • Dec 2003
                • 1015

Originally posted by oversound
                Heb vorige week zondag T&M systems gehoord. Redelijk onbekend merk voor mij maar vond het erg goed klinken. De prijs van deze kastjes is ook zeer goed te noemen. Erg nette afwerking. Tevens te vliegen en de klank (heb de fg 101 gehoord) was erg goed.
                Zelf heb ik de FG152 gehoord.
                Zie er uiterlijk goed gebouwd uit, vlieg punten ed.
                Uiterlijk goede specs, klankmatig vond ik ze iets tegenvallen.

Comment

• sis
                  • Jul 2003
                  • 3305

Misschien is het zoiets wat je zoekt

sis
                  Fulltime freelance muzikant, producer , componist.

Comment

• Max
                    • Feb 2003
                    • 680

Originally posted by Speakertje
                    Had vandaag dus echt het plan om de ZX1 te gaan kopen. Voor de laatste maal nogmaals beluisterd. Over de klank ben ik heel erg te spreken, zelfs het laag. Alleen ben ik erg bang dat ik kwa volume erg te kort ga komen, dus toch maar niet gedaan. Stond overigens op een Q44.

Schijnt dat er tegen de zomer weer een nieuwe ZX? uitkomt?? Misschien mooie strakke 12"?? Zijn er misschien meer mensen die hier meer van weten?
                    Hoorde van MJ dat er binnenkort ook een actieve ZX lijn uitkomt, lijkt me ideaal aangezien ik van plan was de SBA 760+ sub's te gaan kopen, en dit zo mooi te combineren is met bijpassende actieve Topkasten.

ZX1 heb ik hier een tijdje geleden ook beluisterd, komt ontzettend veel power uit zo'n klein kastje. Voor disco toepassingen is hij niet geschikt (tenzei je hem aanvult met een sub) maar wel een enorm lekker kastje voor de DJ-Booth thuis

Comment

• LJKEVIN
                      • Dec 2005
                      • 426

keb nog wel wat..

Hey, keb nog 2 peavey kasten(12 inch d8 ik), van hout gebouwd....
                      zijn er echt zeker geschikt voor, scheelt je enorm in de prijs met nieuw spul.
                      Kasten zijn gebruikt in vaste installatie, en dus onbeschadigd.
                      ( nieuwe speakers wel nodig !! (zeker de tweeter) )
                      100.- zijn ze alle 2 voor jou.

Zeker zijn van kwaliteit ?

Neem ff contact met me op..

Groetjes..
                      Last edited by LJKEVIN; 04-01-06, 11:11.
                      Avolites - GrandMA - Martin - Robe - Clay Paky

Comment

• GoTMoRe
                        • Aug 2005
                        • 350

Das meer wat leuks voor mij

Alleen wat aan de grote kant voor wat ik zoek..Wel leuke prijs!
                        lala..

Comment

• Drive inn tnt
                          • Sep 2003
                          • 1082

Kom net terug van vakantie dus tijd niet kunnen reageren.
                          Jongens ik zit ff te wachten op IVO, hij zou voor mij een offerte maken van 2 complete ps10 (nabouw ).
                          Als het wat is, dan denk ik dat deze kastjes zeer zeker voor mijn toepassing geschikt zijn.
                          Maar die zx1-tjes zijn ook erg leuk en nog betaalbaar ook.
                          Wel jammer dat het 8" is.
                          Vette boksuh meneer

[FONT=Verdana]Licht is sneller dan geluid, daarom zien veel mensen er intelligent uit, tot je hen hoort spreken.[/FONT]

Comment

• Speakertje
                            • Mar 2005
                            • 462

Ja, het is echt voor de kleine monitor of infill toepassingen. In de ZX serie komt er zeker weten nog een 12 " (naar mijn mening). Daar ben ik zeker benieuwd naar!!
                            M.v.g. Sander

Comment

• PowerSound
                              • Nov 2001
                              • 1892

Je kan ook eens de AG Audio Pro PS110 / 112 proberen.

Moeite waard om eens te luisteren, zeker als het strak moet klinken.
                              PSL Bvba powered by
                              L-Acoustics dV-Dosc / Arc / dV-Sub / SB28 / 112P / LA8
                              Yahama LS9-32 / MC7L-48
                              Grand MA Full Size / Light / Avolite 2008 / Tiger
                              Martin MAC250 Krypton / Wash / 700 Profile / Atomic

Comment

• Drive inn tnt
                                • Sep 2003
                                • 1082

Originally posted by PowerSound
                                Je kan ook eens de AG Audio Pro PS110 / 112 proberen.

Moeite waard om eens te luisteren, zeker als het strak moet klinken.
                                Of ik ben te lui of ik kan niet zoeken of het is niet te vinden, maar wat is de prijs van deze kastjes?
                                Vette boksuh meneer

Comment

Working...