Wij hebben de zx1 op de zaak staan. Nog niet echt serieus naar geluisterd. Zal ik toch naar is gaan doen. Helemaal vergeten. Thnx
Topjes
Collapse
X
-
Vette boksuh meneer
[FONT=Verdana]Licht is sneller dan geluid, daarom zien veel mensen er intelligent uit, tot je hen hoort spreken.[/FONT] -
En tijdens de kerst drukte nog wezen luisteren? BEn benieuwd wat jou bevindingen zijn? Zit er zelf namelijk over te denken om zelf ook een setje aan te schaffen.M.v.g. Sander
Heeft nu EV, CP2200 en ZX1. Dateq en Denon
Nieuw SB122 en Dynacord S1200Comment
-
Had vandaag dus echt het plan om de ZX1 te gaan kopen. Voor de laatste maal nogmaals beluisterd. Over de klank ben ik heel erg te spreken, zelfs het laag. Alleen ben ik erg bang dat ik kwa volume erg te kort ga komen, dus toch maar niet gedaan. Stond overigens op een Q44.
Schijnt dat er tegen de zomer weer een nieuwe ZX? uitkomt?? Misschien mooie strakke 12"?? Zijn er misschien meer mensen die hier meer van weten?M.v.g. Sander
-
Heb vorige week zondag T&M systems gehoord. Redelijk onbekend merk voor mij maar vond het erg goed klinken. De prijs van deze kastjes is ook zeer goed te noemen. Erg nette afwerking. Tevens te vliegen en de klank (heb de fg 101 gehoord) was erg goed.
Turbosound met QSC PL versterking en XTA processing. Ach doet het best goed!Comment
-
misschien moet je hier eens kijken www.syrincs.nl en dan de mm-10 b
dit zijn fijne kleine kastjes<laat het maar draaien>Comment
-
Originally posted by oversoundHeb vorige week zondag T&M systems gehoord. Redelijk onbekend merk voor mij maar vond het erg goed klinken. De prijs van deze kastjes is ook zeer goed te noemen. Erg nette afwerking. Tevens te vliegen en de klank (heb de fg 101 gehoord) was erg goed.
Zie er uiterlijk goed gebouwd uit, vlieg punten ed.
Uiterlijk goede specs, klankmatig vond ik ze iets tegenvallen.Comment
-
Originally posted by SpeakertjeHad vandaag dus echt het plan om de ZX1 te gaan kopen. Voor de laatste maal nogmaals beluisterd. Over de klank ben ik heel erg te spreken, zelfs het laag. Alleen ben ik erg bang dat ik kwa volume erg te kort ga komen, dus toch maar niet gedaan. Stond overigens op een Q44.
Schijnt dat er tegen de zomer weer een nieuwe ZX? uitkomt?? Misschien mooie strakke 12"?? Zijn er misschien meer mensen die hier meer van weten?
ZX1 heb ik hier een tijdje geleden ook beluisterd, komt ontzettend veel power uit zo'n klein kastje. Voor disco toepassingen is hij niet geschikt (tenzei je hem aanvult met een sub) maar wel een enorm lekker kastje voor de DJ-Booth thuisComment
-
keb nog wel wat..
Hey, keb nog 2 peavey kasten(12 inch d8 ik), van hout gebouwd....
zijn er echt zeker geschikt voor, scheelt je enorm in de prijs met nieuw spul.
Kasten zijn gebruikt in vaste installatie, en dus onbeschadigd.
( nieuwe speakers wel nodig !! (zeker de tweeter) )
100.- zijn ze alle 2 voor jou.
Zeker zijn van kwaliteit ?
Neem ff contact met me op..
Groetjes..Last edited by LJKEVIN; 04-01-06, 11:11.Avolites - GrandMA - Martin - Robe - Clay PakyComment
-
Kom net terug van vakantie dus tijd niet kunnen reageren.
Jongens ik zit ff te wachten op IVO, hij zou voor mij een offerte maken van 2 complete ps10 (nabouw ).
Als het wat is, dan denk ik dat deze kastjes zeer zeker voor mijn toepassing geschikt zijn.
Maar die zx1-tjes zijn ook erg leuk en nog betaalbaar ook.
Wel jammer dat het 8" is.Vette boksuh meneer
[FONT=Verdana]Licht is sneller dan geluid, daarom zien veel mensen er intelligent uit, tot je hen hoort spreken.[/FONT]Comment
-
Ja, het is echt voor de kleine monitor of infill toepassingen. In de ZX serie komt er zeker weten nog een 12 " (naar mijn mening). Daar ben ik zeker benieuwd naar!!M.v.g. Sander
-
Je kan ook eens de AG Audio Pro PS110 / 112 proberen.
Moeite waard om eens te luisteren, zeker als het strak moet klinken.PSL Bvba powered by
L-Acoustics dV-Dosc / Arc / dV-Sub / SB28 / 112P / LA8
Yahama LS9-32 / MC7L-48
Grand MA Full Size / Light / Avolite 2008 / Tiger
Martin MAC250 Krypton / Wash / 700 Profile / AtomicComment
-
Originally posted by PowerSoundJe kan ook eens de AG Audio Pro PS110 / 112 proberen.
Moeite waard om eens te luisteren, zeker als het strak moet klinken.Vette boksuh meneer
[FONT=Verdana]Licht is sneller dan geluid, daarom zien veel mensen er intelligent uit, tot je hen hoort spreken.[/FONT]Comment
Comment