Topjes

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • PowerSound
    • Nov 2001
    • 1892

Voor de info :

Voor de prijs :
    http://agaudiopro.com/pricelist/AG.Audio.Tarifs.public.2k5-09.pdf
    PSL Bvba powered by
    L-Acoustics dV-Dosc / Arc / dV-Sub / SB28 / 112P / LA8
    Yahama LS9-32 / MC7L-48
    Grand MA Full Size / Light / Avolite 2008 / Tiger
    Martin MAC250 Krypton / Wash / 700 Profile / Atomic

Comment

• LJ_jacob
      • Aug 2003
      • 293

Miscchien kan je ook eens kijken naar de TXD serie van Turbosound. Werk zelf met de TXD 151 en 118, bevalt me prima en klinkt lekker zuiver. Ook zittern er vliegogen in zodat je zel kan vliegen, en als ik het zo zie vallen ze wel binnen je budget.
      mijn auto rijdt 1 op stoplicht

Comment

• Drive inn tnt
        • Sep 2003
        • 1082

Ik heb zojuist 2 ZX1tjes gekocht.
        Turbosound set ben ik voor aan het sparen.
        Weet iemand nog een goede versterker?
        Ik wil een kistje maken met een klein mengpaneeltje, een versterker en het liefst ook nog 1 a 2 draadloze mics.
        Tips voor mengpaneeltje en versterker graag.
        Vette boksuh meneer

[FONT=Verdana]Licht is sneller dan geluid, daarom zien veel mensen er intelligent uit, tot je hen hoort spreken.[/FONT]

Comment

• LJKEVIN
          • Dec 2005
          • 426

Wanneer je een multi-functioneel mengpaneeltje wilt hebben zou ik gaan voor de Soundcraft Spirit E-8 Hier kun je 4 stereo's inputten (waarvan 2 tegelijk bruikbaar), en hier kun je vele microfoons op kwijt (8).

Tevens is Soundcraft een betrouwbaar en professioneel merk.
          Voor een versterker.. tjah, die zijn er in allerlei budgets...
          wil je niet al te veel kwijt, maar toch een goede versterker
          dan zou ik gaan voor de Palladium serie van Dap.
          Heb je iets meer budget, dan kun je kijken naar merken als Crown, QSC e.d.
          Avolites - GrandMA - Martin - Robe - Clay Paky

Comment

• mac tecson
            • Feb 2006
            • 348

De EP series van Behringer schijnt ook een leuke serie te zijn. Het zijn gekopieerd van de QSC RMX serie.
            Of misschien een tweedehands QSC, Crown of Crest versterker, al moet je met tweedehands wel oppassen dat niet een in slechts staat verkerende versterker koopt

Comment

• Speakertje
              • Mar 2005
              • 462

Originally posted by Drive inn tnt
              Tips voor mengpaneeltje en versterker graag.
              Ik heb ondertussen zelf ook de ZX1-tjes, twee stuks. Ik stuur ze aan met een CP2200, kost wat maar dan heb je ook wat. Prijs is overigens gedaald tot onder de €1000,- Ik moet zeggen dat de speakertjes aardig wat kunnen hebben. Heb ze zelf tijdens een demo gehoord op een Q44, persoonlijk vind ik dat te weinig. Ik ben van plan om te gaan kijken naar de SB122 subwoofer. Lijkt me zeker een leuk setje, al heb ik daar nog wat vragen over. Misschien open ik nog wel ff een nieuw onderwerp.
              M.v.g. Sander
              Heeft nu EV, CP2200 en ZX1. Dateq en Denon
              Nieuw SB122 en Dynacord S1200

Comment

• Drive inn tnt
                • Sep 2003
                • 1082

Ik denk dat ik met een basje nog even wacht. Het is toch voornamelijk voor spraakversterking. En als monitor voor thuis. Misschien voor thuis een Evid 12.1 basje.
                Vette boksuh meneer

[FONT=Verdana]Licht is sneller dan geluid, daarom zien veel mensen er intelligent uit, tot je hen hoort spreken.[/FONT]

Comment

• Speakertje
                  • Mar 2005
                  • 462

Wat vind je verder van de ZX1tjes? Tevreden?
                  M.v.g. Sander

Comment

• Drive inn tnt
                    • Sep 2003
                    • 1082

Ik heb ze nog niet binnen dus een uitgebreid verslag kan ik niet doen.
                    Maar ik heb ze al een paar keer mee op klus gehad van me werk en ze klinken echt heel goed voor die kleine jongetjes.
                    Vette boksuh meneer

Comment

• Drive inn tnt
                      • Sep 2003
                      • 1082

Maar nogmaals: Weet iemand een goede versterker?
                      Ik wil er minimaal 2 zx1tjes mee aansturen en ook nog een subje. Verder wil ik er eventueel ook nog 2 grotere kasten aan kunnen hangen.
                      Ik heb een dynacord s900 gezien. Is dat wat? Ben niet erg bekend met dynacord. Is toch gewoon dezelfde als een q44?
                      Vette boksuh meneer

Comment

• Speakertje
                        • Mar 2005
                        • 462

Hoi,

Ik dacht van wel, alleen zitten de potmeters bij de EV aan de achterkant. Is maar net wat je makkelijk vind. Is overigens een stapje kleiner dan de Cp2200 niks? De CP1800, levert net iets meer dan de Q66 (50 watt ofzo) en kost bijna net zo duur
                        M.v.g. Sander

Comment

• Outline
                          • Feb 2006
                          • 1434

Versterkers van Dynacord zijn (op 'n paar uiterlijke details na) precies hetzelfde als die van EV. Kijk ook maar eens naar de prijzen! Maakt dus niks uit welke je neemt.

Persoonlijk vind ik de ZX1 wat schel, maar dat kan aan mij liggen. Versterker-technisch zou ik een Dynacord S1200 nemen. Waarom? Omdat je vermogen over houdt wat ALTIJD goed is (headroom), Je ZX1's ook geen moeite hebben met de versterker EN omdat bij de S1200 de volumepotmeters aan de voorkant zitten! Bij de Q66 zitten ze achterop en da's niet altijd handig! Kan uit ervaring spreken...

Vergeet nog te melden dat je met 'n S1200, door toevoeging van 'n SB121 meteen een passief sub/sat-setje hebt!

Mijn keus zou dus al gemaakt zijn...

Comment

• Outline
                            • Feb 2006
                            • 1434

Ik raad de S1200 ook eerder aan dan de lichtgewicht-jongens omdat deze zich ALLANG bewezen hebben (qua alles) EN waardevast zijn. En dat moeten die nieuwe allemaal nog zien te doen....

Comment

• Speakertje
                              • Mar 2005
                              • 462

Originally posted by Outline
                              Vergeet nog te melden dat je met 'n S1200, door toevoeging van 'n SB121 meteen een passief sub/sat-setje hebt!
                              Je bedoelt de SB122? Hoe sluit je die ene aan ? Of bedoel je er twee en dan gewoon parallel aan de zx1.

Dat de Zx1tjes een boel power kunnen hebben dat kun je wel zeggen!! Heb er een Cp2200 achter en dat gaat behoordlijk goed.
                              M.v.g. Sander

Comment

• Drive inn tnt
                                • Sep 2003
                                • 1082

Originally posted by Outline
                                Versterkers van Dynacord zijn (op 'n paar uiterlijke details na) precies hetzelfde als die van EV. Kijk ook maar eens naar de prijzen! Maakt dus niks uit welke je neemt.

Persoonlijk vind ik de ZX1 wat schel, maar dat kan aan mij liggen. Versterker-technisch zou ik een Dynacord S1200 nemen. Waarom? Omdat je vermogen over houdt wat ALTIJD goed is (headroom), Je ZX1's ook geen moeite hebben met de versterker EN omdat bij de S1200 de volumepotmeters aan de voorkant zitten! Bij de Q66 zitten ze achterop en da's niet altijd handig! Kan uit ervaring spreken...

Mijn keus zou dus al gemaakt zijn...
                                Ik ben zowiezo van plan om een zwaardere versterker te kopen. Dit omdat ik alles zo multifunctioneel wil hebben. Mijn voorkeur gaat op dit moment uit naar de dynacord vooral vanwege het feit dat de draaipotmeters aan de voorkant zitten. Alhoewel deze toch altijd vol openstaan is het toch makkelijker aan de voorkant.

Overigens: ik heb de ZX1tjes inmiddels binnen. ik ben uitermate tevreden! Super speakertjes.
                                Vette boksuh meneer

Comment

Working...