Topjes

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Speakertje
    • Mar 2005
    • 462

Op wat voor versterker heb je ze getest? Heb je toevallig een low cut gebruikt of eg?
    M.v.g. Sander
    Heeft nu EV, CP2200 en ZX1. Dateq en Denon
    Nieuw SB122 en Dynacord S1200

Comment

• Outline
      • Feb 2006
      • 1434

Dan is 't de SB122... We vergissen ons allemaal wel 'ns...

We hebben ze hier wel 'ns aan 'n P2000 van EV gehad. Niet helemaal open natuurlijk, maar toch. Hetzelfde trouwens maar dan met m'n eigen Carver PM1.5. Als monitorretjes...

Comment

• Drive inn tnt
        • Sep 2003
        • 1082

Ik heb ze nog niet op een goede PA versterker kunnen testen.
        Op een Mark & Levinson HIFI versterker.
        Dat is iets voor de kenners
        Vette boksuh meneer

[FONT=Verdana]Licht is sneller dan geluid, daarom zien veel mensen er intelligent uit, tot je hen hoort spreken.[/FONT]

Comment

• Drive inn tnt
          • Sep 2003
          • 1082

Oké, de versterker heb ik inmiddels op het oog.
          Maar nu zoek ik nog een leuk mengpaneeltje. Liefst zo klein mogelijk. Wel 19" en met fatsoenlijke toonregeling. Iemand tips? Het is voornamelijk voor vergaderingen etc. Of voor achtergrond muziek op een bedrijfs borrel. Er hoeft dus niet op gemixt te worden OID.
          Vette boksuh meneer

[FONT=Verdana]Licht is sneller dan geluid, daarom zien veel mensen er intelligent uit, tot je hen hoort spreken.[/FONT]

Comment

• Watt Xtra
            • Oct 2004
            • 1119

soundcraft heeft hele grappige tafels voor weinig, evt zelfs met ingebouwd effect. heeft ook aantal stereo kanalen voor cd oid. en klinken best ok.
            JBL, Labgruppen en DVX, verder heel veel LED verlichting, lekker milieuvriendelijk :D

Comment

• Outline
              • Feb 2006
              • 1434

Geef even je Budget en wat preciezere wensen ivm grote aanbod. Kunnen we jou 'n stuk preciezer adviseren.

Comment

• Drive inn tnt
                • Sep 2003
                • 1082

Nou ik dacht dat ik al aardig specifiek was maar alles nog even op een rijtje:
                19 inch
                klein
                minimaal 4 kanalen
                minimaal 3 mic ingangen
                niet te groot

Ik zit eigenlijk nog te twijfelen wat ik doe.
                Of ik koop een klein mengpaneeltje die ik bij mijn ampje en xover in een nette kist bouw. Of ik koop een grotere (ook 19") maar waar ik dus een stuk of 16 kanalen heb. Zodat ik ook andere dingen kan uitversterken.
                Nog maals: er hoeft niet op wilt op gemixt te worden (dj activiteiten).

Budget: ongeveer 300 euri.
                Nieuw of 2dehands maakt niet uit. Liever nieuw natuurlijk, alleen dan moet ik met behringer etc werken. En dat wil ik liever niet.
                Vette boksuh meneer

Comment

• Outline
                  • Feb 2006
                  • 1434

Kijk bij Feedback 'ns naar de Spirit (by Soundcraft) Folio FX8. 8 mic's, 2 stereo's, ingebouwde Lexicon galmpje, enz enz. (ff kijken bij Soundcraft op de site) Ding kost nu 379euro en is z'n geld meer dan waard!

Comment

Working...