Op wat voor versterker heb je ze getest? Heb je toevallig een low cut gebruikt of eg?
Topjes
Collapse
X
-
-
Ik heb ze nog niet op een goede PA versterker kunnen testen.
Op een Mark & Levinson HIFI versterker.
Dat is iets voor de kennersVette boksuh meneer
[FONT=Verdana]Licht is sneller dan geluid, daarom zien veel mensen er intelligent uit, tot je hen hoort spreken.[/FONT]Comment
-
Oké, de versterker heb ik inmiddels op het oog.
Maar nu zoek ik nog een leuk mengpaneeltje. Liefst zo klein mogelijk. Wel 19" en met fatsoenlijke toonregeling. Iemand tips? Het is voornamelijk voor vergaderingen etc. Of voor achtergrond muziek op een bedrijfs borrel. Er hoeft dus niet op gemixt te worden OID.Vette boksuh meneer
[FONT=Verdana]Licht is sneller dan geluid, daarom zien veel mensen er intelligent uit, tot je hen hoort spreken.[/FONT]Comment
-
Nou ik dacht dat ik al aardig specifiek was maar alles nog even op een rijtje:
19 inch
klein
minimaal 4 kanalen
minimaal 3 mic ingangen
niet te groot
Ik zit eigenlijk nog te twijfelen wat ik doe.
Of ik koop een klein mengpaneeltje die ik bij mijn ampje en xover in een nette kist bouw. Of ik koop een grotere (ook 19") maar waar ik dus een stuk of 16 kanalen heb. Zodat ik ook andere dingen kan uitversterken.
Nog maals: er hoeft niet op wilt op gemixt te worden (dj activiteiten).
Budget: ongeveer 300 euri.
Nieuw of 2dehands maakt niet uit. Liever nieuw natuurlijk, alleen dan moet ik met behringer etc werken. En dat wil ik liever niet.Vette boksuh meneer
Comment