Ten 1e: een T4 (en elke P56/P64) heeft M10. Scheelt maar 4mm hoor...
Ten 2e: Alles wat meer dan 1 bevestigings- of ophangpunt heeft hoeft niet gesafe't te worden. Dus: van beugel naar PAR niet (2schroeven= 2 bevest.punten), maar beugel naar T4 OFFICIEEL wel (want 1 bevest.punt).
Doe zelf altijd een zelfborgende moer en dan zo dat ik ook nog wat schroefdraad over hou (zodat deze niet meteen 'losloopt'). Ook nog nooit klachten over gehad.
Ten 2e: Alles wat meer dan 1 bevestigings- of ophangpunt heeft hoeft niet gesafe't te worden. Dus: van beugel naar PAR niet (2schroeven= 2 bevest.punten), maar beugel naar T4 OFFICIEEL wel (want 1 bevest.punt).
Doe zelf altijd een zelfborgende moer en dan zo dat ik ook nog wat schroefdraad over hou (zodat deze niet meteen 'losloopt'). Ook nog nooit klachten over gehad.
Comment