Scanmaster 1612
Collapse
X
-
Ja het kan, ik zou alleen je dim/intelligent gescheiden houden.
Maar het kan wel, alleen het is niet handig (vind ik)
Deze controller kan je het beste gebruiken voor je scans, en voor je dimmers een andere nemen -
Of het kan? Ja, het kan! Het apparaat stuurt gewoon DMX uit en kan niet 'zien' wat voor apparaten erachter hangen.
Doen? Moet je zelf weten, maar het is erg onhandig om met een beperkte scancontroller als deze parren e.d. aan te sturen. Deze is speciaal voor scans/moving heads, gebruik 'm alleen daar voor. Wil je alles met één tafel aansturen? Dan zul je een andere tafel moeten uitzoeken. Showtec, GLP, Elation en Botex hebben hier een tafel voor, maar hier heb ik verder geen ervaring mee. Wil je uit het budgetcircuit, dan zul je in de duizenden euro's komen voor een acceptabele tafel.Comment
-
@ Misjel: van jouw 8 topics zijn er 3 van in de laatste 2 dagen aangemaakt. Post gewoon al jouw vragen in 1 topic (zoals Beginnerset).
Trouwens dit antwoord had je ook kunnen vinden met de..... Jawel: de Zoekfunctie (rechtsboven in beeld).I'm addicted to bass, I'm addicted to drums, my dealer is a DJ,..... and music is my drugComment
-
JB Scanmaster 1612 - reverse probleem
Kan iemand mij helpen?
Ik heb 4 scanners WINNER II, en zou graag de eerste twee en de laatste twee apart laten PAN-en, dus de die laatste twee op reverse zetten.
Ik heb de handleiding gevolgd en het lukt niet, kan iemand zeggen wat ik verkeerd doe?
Dit is wat ik doe:
- programma mode inschakkelen (deze knippert nu)
- de reverse led aanzetten door mode en fine gelijk in te drukken
- dan druk ik fixture twee in, daar staan mijn twee scanners op
- dan druk ik mode toets in en hou hem ingedrukt, nu druk ik de scene voor PAN in.
- dan zet ik de reverse af door weer fine en mode gelijk in te drukken, er brand daar niets meer.
- dan druk ik op programmeren, tot deze afstaat
thx voor de hulp...Comment
-
Kan iemand mij helpen?
Ik heb 4 scanners WINNER II, en zou graag de eerste twee en de laatste twee apart laten PAN-en, dus de die laatste twee op reverse zetten.
Ik heb de handleiding gevolgd en het lukt niet, kan iemand zeggen wat ik verkeerd doe?
Dit is wat ik doe:
- programma mode inschakkelen (deze knippert nu)
- de reverse led aanzetten door mode en fine gelijk in te drukken (Brand het lampje van reverse led of van assign?? Reverse led moet branden anders nog een keer indrukken)
- dan druk ik fixture twee in, daar staan mijn twee scanners op
- dan druk ik mode toets in en hou hem ingedrukt, nu druk ik de scene voor PAN in.
- dan zet ik de reverse af door weer fine en mode gelijk in te drukken, er brand daar niets meer.
- dan druk ik op programmeren, tot deze afstaat
thx voor de hulp...Comment
-
Probleem scanmaster 1612
Geachte
IK heb sinds kort 2 HQ Power galaxy 250 moving heads en een scanmaster 1612 gekocht
maar ik zit met een probleem:[INDENT]Ik kan ze manueel bedienen
maar het programeren lukt maar een deel ik kan ze vast laten staan maar er anders beweging in krijgen lukt niet
[/INDENT]Zouden jullie mij kunnen helpen
MVG
Party GearComment
Comment