goeiedag allemaal
ik had een klein vraagje
ik sta vrijdag weer op een school feesje met de volgende set,
4 k-115 (400 watt 8 ohm)
2 w-bins JBL (500 watt 8 ohm)
2 frondloaded baskasten met daarin de WL1400 van 18-sound(1000 watt 4ohm)
omdit aan te sturen heb ik 2 c-mark 2650 versterkers staan
1 gebruik ik er voor de topkasten die lus ik door dus die draaien dan op 4 ohm.
nou heb ik een probleem want de rest van mij versterkers heb ik verhuurd op die dag, dus ik heb nog een c-mark 2650 versterker om de 4 baskasten aan te sturen. nou weet ik niet of ik de w-bin door kan lussen met mijn andere subjes want dan zou je denken 4+8=12 / 2 dus 6 ohm zouden ze dan draaien mijn vraag is of dat wel kan? niet dat ik op de helft van het schoolfeesje mijn versterker kan weg gooien.
dus wat denken jullie kan het de baskasten door lussen
of moet ik tog ff een versterkertje bij huren voor de w-bins aan te sturen
om ze niet te gebruiken is geen optie want ik heb ze wel nodig wil ik een beetje de zaal kunnen vullen.
ik hoop dat jullie mij kunnen helpen
alvast bedankt
gr bram
(volgende keer tog maar eerst ff in de agenda kijken voordat ik versterkers ga verhuren)
ik had een klein vraagje
ik sta vrijdag weer op een school feesje met de volgende set,
4 k-115 (400 watt 8 ohm)
2 w-bins JBL (500 watt 8 ohm)
2 frondloaded baskasten met daarin de WL1400 van 18-sound(1000 watt 4ohm)
omdit aan te sturen heb ik 2 c-mark 2650 versterkers staan
1 gebruik ik er voor de topkasten die lus ik door dus die draaien dan op 4 ohm.
nou heb ik een probleem want de rest van mij versterkers heb ik verhuurd op die dag, dus ik heb nog een c-mark 2650 versterker om de 4 baskasten aan te sturen. nou weet ik niet of ik de w-bin door kan lussen met mijn andere subjes want dan zou je denken 4+8=12 / 2 dus 6 ohm zouden ze dan draaien mijn vraag is of dat wel kan? niet dat ik op de helft van het schoolfeesje mijn versterker kan weg gooien.
dus wat denken jullie kan het de baskasten door lussen
of moet ik tog ff een versterkertje bij huren voor de w-bins aan te sturen
om ze niet te gebruiken is geen optie want ik heb ze wel nodig wil ik een beetje de zaal kunnen vullen.
ik hoop dat jullie mij kunnen helpen
alvast bedankt
gr bram
(volgende keer tog maar eerst ff in de agenda kijken voordat ik versterkers ga verhuren)
Comment