Mini movingheads

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • mpsound
    • Mar 2006
    • 10

Mini movingheads

Ik ben laatst bij de show novomundo geweest in studio21 hilversum.
    Hier hebben ze op het rand van het podium een hele rij mini movingheads staan die die volgens mij per 4 op een bar zitten.

Iemand op dit forum weet vast wel welke ik bedoel,

Alvast bedankt
  • shure-fan
    • Sep 2003
    • 1046

even poging wagen: minimac van martin??
    Freelance monitormixer / Geluidstechniek / tape act

Comment

• LJKEVIN
      • Dec 2005
      • 426

dat zijn volgens mij van die kleine dingen van showtec die idd op een balkconstructie tje zitten

kvindt ze alleen niet echt vergelijkbaar met een gangbare movinghead hoor
      Avolites - GrandMA - Martin - Robe - Clay Paky

Comment

• stekelvarke
        • Dec 2004
        • 1062

Misschien de Xilver droplet LED movingheadjes.
        exit night into LIGHT

Comment

• MEEO Licht en Geluid
          • Nov 2005
          • 950

Bedoel je echte movingheadjes of van die parren die een pan en tilt beweging kunnen maken?
          MEEO Audio Licht Rigging,
          Mark van der Werff
          Groningen

Comment

• berolios
            • Sep 2005
            • 1538

Originally posted by stekelvarke
            Misschien de Xilver droplet LED movingheadjes.
            Dat zou ik ook als eerste denken, die zitten natuurlijk wel niet per 4 op een balkje standaard, maar dat kan in dit geval natuurlijk best door de deco-boys zijn gedaan.. ik heb het zelf niet gezien...

Maar we hebben het dus over dit lampje: http://www.xilver.nl/product.php?ProductID=00001

Als MP effe kan zeggen of dit de juiste is?

Cheers !
            Einstein: "Een slim persoon lost een probleem op; een wijs persoon voorkomt het."

Comment

• stekelvarke
              • Dec 2004
              • 1062

het licht zou volgens wat ik op google gevonden heb door dutchview gedaan zijn, dus mij lijkt het niet dat ze showtec gebruiken maar alles kan natuurlijk. Of ze er droplets gebruikt hebben kon ik nergens terug vinden wel hebben ze Mac2000's gebruikt maar dit zijn nu niet bepaald kleine movingheads.
              exit night into LIGHT

Comment

• mpsound
                • Mar 2006
                • 10

Bedankt voor de snelle reacties het zijn idd de xilver dorplets.

Comment

• dutchdevil
                  • May 2006
                  • 3

Originally posted by stekelvarke
                  het licht zou volgens wat ik op google gevonden heb door dutchview gedaan zijn, dus mij lijkt het niet dat ze showtec gebruiken maar alles kan natuurlijk. Of ze er droplets gebruikt hebben kon ik nergens terug vinden wel hebben ze Mac2000's gebruikt maar dit zijn nu niet bepaald kleine movingheads.
                  Waarom zou een bedrijf als dutchview geen showtec gebruiken? Bij de Albert Heijn verkopen ze toch ook zowel Coca Cola dan wel een goedkoop c-merk. Er moet zeker niet gedacht worden dat alles bij de tv bedrijven high-end is. Geloof me bij de drie grote tv-bedrijven in Nederland ligt genoeg zooi. En dan kunnen we nog discuseren of showtec zooi is.
                  Ik, Zei De Gek!!!!

Comment

• Djbuzz
                    • May 2007
                    • 29

Originally posted by dutchdevil
                    Waarom zou een bedrijf als dutchview geen showtec gebruiken? Bij de Albert Heijn verkopen ze toch ook zowel Coca Cola dan wel een goedkoop c-merk. Er moet zeker niet gedacht worden dat alles bij de tv bedrijven high-end is. Geloof me bij de drie grote tv-bedrijven in Nederland ligt genoeg zooi. En dan kunnen we nog discuseren of showtec zooi is.
                    Het waren idd Droplets van Xilver.
                    Ik werk bij Flashlight/Metam en daar heeft idd Dutchvieuw iets van 40 droplets gehuurd.
                    en idd wat Dutchdevil zegt bij dutchvieuw ligt niet alleen High-end maar ook Showtec maar wie zegt dat Showtec niet goed kan zijn?
                    ik zou voor de grap is bij Dutchview kijken en let maar is goed op wat daar in de kasten staat (idd showtec dimmers)

Comment

• Flyway
                      • Jan 2009
                      • 1

Kopen

Weet iemand misschien waar je deze Xilver Droplet kan kopen? Ik zoek ze namelijk voor mijn eigen bedrijfje.

Comment

• Whitefarmer
                        • Oct 2003
                        • 1244

Originally posted by Djbuzz
                        Het waren idd Droplets van Xilver.
                        Ik werk bij Flashlight/Metam en daar heeft idd Dutchvieuw iets van 40 droplets gehuurd.
                        Welkom op dit Forum!

Ik zeg:

Goochelen op Flashlight metam

tadaaa!!!!
                        (Ik was te LUI om de link erin te plakken, dat mag je zelf doen)

daar bel je naartoe en dan vraag je:

Meneer waar hebben jullie de ... blablabla.. gekocht??

groeten John
                        Groeten John
                        ps. Zou je je profiel in willen vullen, dat vinden we prettig hier op het forum (ook 'display age')
                        Gedaan?! .... oowh Okee, bedankt!

Comment

• kokkie
                          • Nov 2003
                          • 1166

Xilver is onderdeel van de Ampco Flashlight Holding, maar de Dropled is volgens mij discontinued. Dus als je ze echt wil misschien 2e hands? Dan kan je Metam of Rentall proberen.
                          Project manager licht voor kleine en grotere klussen binnen en buiten de provincie (nooit in het dorp).

Comment

• Martijn de Groot
                            • Mar 2005
                            • 189

Xilver is inderdaad over gegaan in de Ampco/Flashlight groep. Dat heeft tot gevolg dat een aantal armaturen gediscontinueerd zijn en een aantal is in (veranderde/verbeterde) herproductie genomen. De droplet in dit geval is momentueel niet leverbaar in verkoop, misschien als er meer vraag naar komt dat de productie weer gestart zal worden, of het dan exact dezelfde versie is, of een veranderde/verbeterde is afwachten.
                            wat beweegt mensen die licht bewegen?

Comment

Working...