Strand 200

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • vdm-producties
    • Mar 2006
    • 37

Strand 200

Hallo allemaal

even een vraagje Aanstaande zaterdag doe ik het licht bij een optreden van een band. nu hebben zij een Strand 200.

Wie heeft er ervaring met deze besturing want ik heb wel ff wat hulp nodig
  • Tilt
    • Jan 2006
    • 14

Hallo VDM,

Ik ken de strand 200 niet, maar veel informatie over stand tafels staat op www.blue-room.org.uk Dit forum is engelstalig, maar heeft veel aktieve Strand-operators.

Allard

Comment

• keenoncoolstuff
      • May 2003
      • 695

Heb na een beetje googlen deze gevonden:
      All of life’s problems can be solved with two things: duct tape and WD40.
      If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. If it doesn’t move and it should, you need WD40.

Comment

• marciano
        • Feb 2006
        • 164

het is een zeer eenvoudige tafel ik denk als je hem voor je hebt staan dat je er zo mee overweg kan. Hij werkt het zelfde als een starnd lighting MX.
        ik denka ls je de manual 1 keer doorleest snap je alle grtoe dingen

Comment

• niesten
          • Aug 2004
          • 115

Deze tafel hebben ze in een zaal waar we regelmatig licht en geluid verzorgen. Is idd een vrij eenvoudige tafel. Programmeren van submasters (of scenes) gaat naar mijn mening makkelijk dan op een scenesetter van botex. De effect engine heb ik nog niet echt de tijd voor gehad om goed door te spitten, dus daar kan ik niet echt veel over zeggen.

Als je die band vaker met een strand 200 moet doen loont het voor jou misschien de moeite om een 32MB compact flash kaartje mee te nemen. Hierop kun je je hele settings opslaan en de volgende keer weer in de tafel laden.

Groeten,
          Roger
          Sommige buttons op mijn lichttafel doen precies het tegenovergestelde: Full On = Black Out...

Comment

• marciano
            • Feb 2006
            • 164

bestel dan wel zo een kaartje bij een strand dealer op een 1 of andere manier zijn dat de enige kaartjes die werken

Comment

Working...