Gobo (vraagje) Velleman Space 250

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • angelo19
    • Apr 2006
    • 10

Gobo (vraagje) Velleman Space 250

Hallo,

ik zou eens willen horen onder jullie of het niet mogenlijk is om in een Velleman Space 250 (scan) geen ander gobo schrijf te steken. ik erger mij er nogal aan de erg dome gobo's erin. iemand uit een discotheek vertelde mij dat hij er andere had in gedaan. wat denken jullie. weet soms iemand waar je zo volledige schijven kunt kopen. mgv angelo

thx alvast
  • jurjen_barel
    • Jun 2003
    • 3150

Hoi,

Ik heb even een Space voor je opengeschroeft om te kijken voor je. In principe kun je het wiel wel vervangen, maar daarvoor moet je zo'n beetje de gehele behuizing leeghalen. De wielen en andere componenten zitten zo dicht op elkaar, dat je niet alleen de gobo's eruit kan halen. Daarnaast vraag ik mij ernstig af of je makkelijk aan een vergelijkbaar gobo-wiel kan komen.

Comment

• TLAproductions
      • Jan 2006
      • 98

Originally posted by jurjen_barel
      Hoi,

Ik heb even een Space voor je opengeschroeft om te kijken voor je. In principe kun je het wiel wel vervangen, maar daarvoor moet je zo'n beetje de gehele behuizing leeghalen. De wielen en andere componenten zitten zo dicht op elkaar, dat je niet alleen de gobo's eruit kan halen. Daarnaast vraag ik mij ernstig af of je makkelijk aan een vergelijkbaar gobo-wiel kan komen.
      ik heb een exciter 250
      beetje gelijkaardig
      een gobo is gewoon los gekomen
      ze zijn in het wiel geplakt .. dus vervangen is veel werk
      want zoals hier gezegd, alles zit op elkaar gepakt dus alles moet eruit ...

Comment

Working...