VU-meter

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • cowbeast
    • Jul 2004
    • 109

Lijkt mij een vrij onmogelijke zaak voor mensen die niet veel op vlak van elektronica kennen... DMX == hoogfrequent... en dat kan ongelofelijk lastig doen qwa inductieve verschijnselen ed. Ik bestaan wel VU meters in soort van LED toestanden... ben ik eens tegengekomen, maar ik weet niet meer juist waar. :s

[EDIT] uit verveling even gezocht... http://www.verkoop.licht-geluid.nl/Showtec-Led-Music-Tower-Hl40652.html
    Mss bestaat zo iets ook in grotere formaten

Je hebt ook de mogelijkheid zelf een VU te maken en je LED te vervangen door een andere component... http://www.circuitsonline.net/circuits/view/59
    Last edited by cowbeast; 14-06-06, 19:23.

Comment

• zwarte piet
      • Oct 2008
      • 1

hallo beste mensen,

ik ben nieuw hier en had een vraag mbt een grote VU-meter.

22 November a.s. is het voor de kleine kindjes weer zover dat de goedheiligman met zijn stoomboot komt. wij hebben met de zwarte pieten een leuke show voor de kindjes samengesteld waarbij ik een grote applaus-meter voor nodig heb.

Ik kwam jullie forum tegen en zag daar precies wat ik nodig heb.
      Heeft iemand een grote applausmeter? en bijkomend: zou zwarte piet deze voor 1 dagje mogen lenen?

neem aub even contact op met technische piet

alvast bedankt, groeten Lambert

edit modje:
      Al is je grote baas nog niet in het land,
      de moderating is eventjes coualnt,

Het plaatsen van advertenties is normaal niet toegestaan,
      Maar ook wij zijn met het lot van de kindertjes begaan,

Goed....rijmen gaat nog aardig roestig...
      Wie weet kan een deelnemer je aan een VU meter helpen,
      Plaats even je mailadres in je pofiel, om spambots niet te voeden is het niet de bedoeling dat mailadressen in berichten worden vermeld.
      Last edited by moderator; 15-10-08, 19:58. Reason: bang voor de roe...

Comment

Working...