Lightmaxx Controller Club Scan Control 3

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Tom
    • Nov 2000
    • 160

Lightmaxx Controller Club Scan Control 3

Hallo,

Na een tijdje nix meer gepost te hebben heb ik het forum toch weer gevonden.

Nu ben ik in het bezit van bovenstaande controller. Is die nagemaakte sgm pilot 2000. (laat de critici maar komen stom stom had ik dus nooit moeten doen achteraf maar ja nu heb ik m)

Zijn er toevallig nog meer mensen met zo'n controller zo ja laat het me even weten.

Want ik krijg de deskmanager niet aan het lopen en geen fixtures geprogrammeerd. Kan natuurlijk ook aan mijzelf liggen misschien werkt het app. wel fantastisch als ie een keer goed is geprogrameerd maar ja voorlopig dus niet.

Misschien kan iemand me helpen.
    Last edited by Tom; 04-05-06, 18:40.
    Grtz,

Tom
  • deloitte
    • Sep 2005
    • 135

als hij precies het zelfde werkt al de smg Pilot 2000 is het een leuk ding, werk er zelf ook mee vooral discoshows en lasers bestuur ik er mee, wat wil je er mee aan sturen? mis gebruik ik ze ook en kan ik je de software sturen

laty bram,
    voor de een z'n uitgang is voor de ander z'n ingang....

Comment

• Tom
      • Nov 2000
      • 160

Heb ondertussen nog een en ander geprobeerd een unit heb ik nu gecreerd en gepatcht. Maar als ik via de toets "unit" een robe dj scan aanstuur via de schuiven of joystick gebeurd er gewoon niets. Moet ik nog andere handeling verichten
      Grtz,

Tom

Comment

Working...