Mz Vision Tafel

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • ikke1234
    • Aug 2005
    • 125

Mz Vision Tafel

hallo,
    ik sta op het punt een nieuwe tafel te kopen
    maar ik heb niets gevonden op iunternet van dity mer. heeft iemand er ervaring mee ?
    ✓ LED Stripes & LED Lampen ✓ LED Panels ✓ LED Controller ✓ LED Profile u.v.m. → JETZT online bestellen!

sorry ( de link is van een andere webwinkel ...)

greetz,

niek
    IK: Zo, U wil dus een evenement boeken? ok... wat heb je nodig en wat is het budget?
    KLANT: Zo Veel mogelijk materiaal, en zo'n lage mogelijke prijs.... sponsoren jullie ???
  • maarten
    • Jan 2002
    • 268

beste niek ....

wat wil je allemaal aan gaan sturen met je nieuwe tafel en wat zou je er in de toekomst extra bij willen kopen ??

(zou zonde zijn om dan weer een nieuwe tafel te kopen)

Comment

• stekelvarke
      • Dec 2004
      • 1062

de Tafel is een OEM 48 kanaals conventionele licht tafel, hij wordt ook door showtec/botex/elation/velleman/ vul het lijstje maar aan. En met wat zoeken zal je over deze tafel(al dan niet van een ander merk) genoeg gebruikservaringen vinden.
      exit night into LIGHT

Comment

• ikke1234
        • Aug 2005
        • 125

euh ik zou er wat parren willen mee aansturen en heel af en toe es een scan ( eigenlijk meer sporadisch...)

magoed

mvg
        teetaert niek
        IK: Zo, U wil dus een evenement boeken? ok... wat heb je nodig en wat is het budget?
        KLANT: Zo Veel mogelijk materiaal, en zo'n lage mogelijke prijs.... sponsoren jullie ???

Comment

• stekelvarke
          • Dec 2004
          • 1062

Parren aansturen gaat perfect, de tafel is niet ontworpen voor scans, maar als je scans niet teveel kanalen opnemen en er niet teveel scans en andere dingen op moeten kan het ook. (en anders zal je dingen op hetzelfde adres moeten zetten)
          exit night into LIGHT

Comment

• luc2366
            • Jul 2002
            • 1161

"wat' parren... waarom neem je dan niet gewoon het kleine broertje? 12/24-kanaals ipv 24/48

Comment

• marciano
              • Feb 2006
              • 164

waarom koop je dan geen kleine mz vision 12/24 en dan voor af en toe een scan een scanmaster 2 van showterc (ongeveer 150 euro)
              het nadeel wel is (als je dat een nadeel vind) dat je met 2 tafels werkt

Comment

Working...