The JB Winner II hoe beste ophangen?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • djrico
    • Mar 2005
    • 20

The JB Winner II hoe beste ophangen?

Hallo Allemaal

Inmiddels 2 Winners besteld voor een wijkcentrum waar ik maandelijks de Teenagedisco verzorg. Graag zou ik van jullie wat advies willen met betrekking tot het ophangen van deze lampjes.

- Kan ik de lampen beter ophangen naast elkaar aan 1 want met een aantal meter ertussen of juist tegenover elkaar?

Jullie advies is welkom
    ===> Let start the party <===
  • moderator
    Moderator
    • Apr 2001
    • 5950

Omschrijf even de ruimte waarn ze komen te hangen, wellicht even een foto?
    Wat er verder hangt....

Dan heb je denk ik veel meer aan de antwoorden die je krijgt!
    Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

• djrico
      • Mar 2005
      • 20

Foto'tje enzo

Originally posted by moderator
      Omschrijf even de ruimte waarn ze komen te hangen, wellicht even een foto?
      Wat er verder hangt....

Dan heb je denk ik veel meer aan de antwoorden die je krijgt!
      Inmiddels heb ik de winners binnen in combinatie met de SM 1612
      hieronder even een foto'tje van de situatie van de zaal. Ik draai hier nu voor het derde seizoen als resident dj en ben inmiddels alle ''oude'' verlichting en ''geluid'' apparatuur aan het vervangen voor iets nieuws.

Mijn vraag was dus (nogmaals) of ik de winners beter naar elkaar kan hangen aan één want met een aantal meters ertussen of tegenover elkaar. Zie foto voor details. Reacties zijn welkom

Comment

• zabazz
        • Feb 2004
        • 83

Als je als dj op een vast plek staat en er is daar ruimte boven kun je ze beide daar hangen en gespiegelde pan bewegingen laten maken, heb je meteen wat aandacht richting dj. Of 1 winner per kant zodat je ze lekker op die spiegelbol kunt gooien, vult de zaal ook wel en geeft leuk effectje voor tussendoor.
        Zou ze zelf denk ik tegenover elkaar hangen, vult de ruimte toch net iets beter denk ik, anders schijn je iedereen in de ogen als je de scans wat verder in de zaal laat schijnen.

Comment

• DJ nn
          • Jun 2006
          • 489

ik zou ze in 2 tegenoverstaande hoeken hangen ...
          lijkt me gezellig en dan kan je makkelijk elke hoek van de zaal bereiken EN je kan ze idd op de spiegelbol gooien zoals zabazz al zei.

en ff off-topic: ik mis precies PAR's in het zaaltje ... of zijn die lampen boven TV de vervangers ?
          voor de rest wel leuk zaaltje om in te staan denkik
          ... the sound of silence...

Comment

• djrico
            • Mar 2005
            • 20

Hey,

Hahah dat zijn zelfgemaakte lichtbakken van denk voor de oorlog ofso
            Zoals ik in mijn andere berichten ook al had gezegt is dat ik alles aan het vervangen ben. Alles op z'n tijd. Voor zo`n vereniging is het allemaal best een hoop geld he. Wij gaan nu weer ff een half seizoen er tegenaan met de Winners en daarna zullen we 4 setjes parren gaan aanschaffen.

Maar als ik jullie goed begrijp komen de Winners het besten tot hun recht als ze tegenover elkaar hangen?

Comment

• zabazz
              • Feb 2004
              • 83

Probeer het anders gewoon uit wat het mooiste is, zoveel moeite is het niet om even 2 winners te verplaatsen.

Comment

• WinterS
                • Jun 2006
                • 102

bij de vaste dj plek vind ik persoonlijk wel het mooiste...
                voor een spiegelbol vind ik een gekleurde puntstraler mooier en het is niet erg duur.
                "Een DJ kan goed zijn, maar het feestje maak je zelf !"

Comment

• Banned
                  Banned
                  • Dec 2003
                  • 951

mij lijkt het het mooiste om ze links en rechts van de DJ te hangen als dat mogelijk is !

Een vereniging heeft in feite wel wat geld hoor maar vaak wordt het niet uitgegeven en gespaart.

Zoveel geld kost een winner nou ook niet ( 203,00 in BTW en lamp )

Maar goed ik kan natuurlijk niet in de kas kijken.

Succes met ophangen.

Comment

Working...