Het lijkt mij inderdaad wel leuk om even te vertellen wat wij hebben staan in onze vereniging. Dan weten jullie gelijk een beetje hoe of wat.
(in willekeurige volgorde )
Licht :
- control:
- Martin Lightjockey DJ-versie.
't zit zoals bekend in een PC, het werkt goed maar niet zo simpel.. Een lekkere grote 17" monitor is aan te bevelen.
- effecten (martin)
4 X roboscan 812 : Nooit problemen mee.
4 X robocolor II : Wat meer problemen
mee ... gebruiken we weinig.Zit achter een DMX/martinprotocolconverter (leuk woord)
2 X Acrobat : Erg leuke dingen, wel veel gedoe gehad om het met onze controller goed aan de praat te krijgen, is nu opgelost.
Niet op de DMX-bus :
6 ch. pulsar dimmerdoos met 'schuivenkastje' met daaraan 10 300W par. 56.
Leuke stroboscoop met simpel controllertje.
Overgenomen van -Bart- die ik ook irl ken.
Rookmachine Antari Z-1200 DMX gestuurt
2 X 40 W blacklight en een dixobal (joepi!)
ohja, en een bellenblazer.
Het geheel hangt aan ophangpunten in ons plafond aan staalkabels en steigerpijpen.
Voor de voeding hebben we een zwerfkast
63 A in 9 X 16 A uit, da's voor het light wat overdone maar wel handig bij bands of lanparty's.
Geluid:
We hebben een peavy-systeem. Op het ogenblik 2X HiSys Sub (2 X 15" p. doos.) op 'n CS800X
2X HiSys-3 op 'n oude CS800. gefilterd met plugins pl-250 (de verkeerde, helaas..) Een 2e CS800 ligt nu in stukjes op mijn eettafel, als hij het weer doet ga ik de topkasten biampen. X-over moet ik nog over denken.
Mixer: D&R modulair, 7 X sterio 3X mono (sy)
2 X SL1210
2 X techniks HiFi CD-speler. Gaan eruit.
Alesis M-EQ eq 2 X 32 bands
Dateq limiter
Band versterking:
Spirit folio FX 16: verbazingwekkend goed
Botex 20 ch. multikabel 30 M
2 X XLT 48 monitor speakers, ook handig op kamp. (in case) Met een versterker van JBsystems (2 X 300 W)
4 samsung S2 mikes, 1 Basedrummike.
en verder natuurlijk alle bekabeling, stands, en andere rommel die je zoal nodig hebt. Binnenkort krijgen wij een snelle (glasvezel) internetaansluiting op surfnet (100Mbit u&d) en een uitgebreider netwerk. Er komen dan bij de bar en dixo mp3-terminals. Hoe het met bumra/stemra geregeld zal worden weet ik niet. Maar CD's die we in ons bezit hebben zijn, neem ik aan, geen probleem.
Het is een gigantisch verhaal geworden .. maar goed, binnenkort gaat onze website online en zal ik daar naar kunnen verwijzen.
(in willekeurige volgorde )
Licht :
- control:
- Martin Lightjockey DJ-versie.
't zit zoals bekend in een PC, het werkt goed maar niet zo simpel.. Een lekkere grote 17" monitor is aan te bevelen.
- effecten (martin)
4 X roboscan 812 : Nooit problemen mee.
4 X robocolor II : Wat meer problemen
mee ... gebruiken we weinig.Zit achter een DMX/martinprotocolconverter (leuk woord)
2 X Acrobat : Erg leuke dingen, wel veel gedoe gehad om het met onze controller goed aan de praat te krijgen, is nu opgelost.
Niet op de DMX-bus :
6 ch. pulsar dimmerdoos met 'schuivenkastje' met daaraan 10 300W par. 56.
Leuke stroboscoop met simpel controllertje.
Overgenomen van -Bart- die ik ook irl ken.
Rookmachine Antari Z-1200 DMX gestuurt
2 X 40 W blacklight en een dixobal (joepi!)
ohja, en een bellenblazer.
Het geheel hangt aan ophangpunten in ons plafond aan staalkabels en steigerpijpen.
Voor de voeding hebben we een zwerfkast
63 A in 9 X 16 A uit, da's voor het light wat overdone maar wel handig bij bands of lanparty's.
Geluid:
We hebben een peavy-systeem. Op het ogenblik 2X HiSys Sub (2 X 15" p. doos.) op 'n CS800X
2X HiSys-3 op 'n oude CS800. gefilterd met plugins pl-250 (de verkeerde, helaas..) Een 2e CS800 ligt nu in stukjes op mijn eettafel, als hij het weer doet ga ik de topkasten biampen. X-over moet ik nog over denken.
Mixer: D&R modulair, 7 X sterio 3X mono (sy)
2 X SL1210
2 X techniks HiFi CD-speler. Gaan eruit.
Alesis M-EQ eq 2 X 32 bands
Dateq limiter
Band versterking:
Spirit folio FX 16: verbazingwekkend goed
Botex 20 ch. multikabel 30 M
2 X XLT 48 monitor speakers, ook handig op kamp. (in case) Met een versterker van JBsystems (2 X 300 W)
4 samsung S2 mikes, 1 Basedrummike.
en verder natuurlijk alle bekabeling, stands, en andere rommel die je zoal nodig hebt. Binnenkort krijgen wij een snelle (glasvezel) internetaansluiting op surfnet (100Mbit u&d) en een uitgebreider netwerk. Er komen dan bij de bar en dixo mp3-terminals. Hoe het met bumra/stemra geregeld zal worden weet ik niet. Maar CD's die we in ons bezit hebben zijn, neem ik aan, geen probleem.
Het is een gigantisch verhaal geworden .. maar goed, binnenkort gaat onze website online en zal ik daar naar kunnen verwijzen.