Mackie SR1530Z aansluiten

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Blackhat1977
    • Dec 2005
    • 8

Mackie SR1530Z aansluiten

Een newbie vraag:

Gloednieuwe SR1530Z speakers aansluiten op een nieuwe Mackie 1402 -VLZ PRO. Dat kan met XLR-kabels. Kan ik daar elke willekeurige mic-kabel voor gebruiken? Gebalanceerd of ongebalanceerd, maakt dat iets uit?

Ik vraag het om de volgende reden. Na een uurtje zachtjes proef gedraaid te hebben schiet één speaker in de protection. Zou het aan mijn kabel kunnen liggen? Of denken jullie aan een andere oorzaak?

Groeten en dank voor reacties.
  • Blackhat1977
    • Dec 2005
    • 8

Ik ben er ondertussen achter dat mijn mic-snoeren in orde zijn, de drie pinnen zijn aangesloten op dezelfde manier als in de manual staat.

Kan iemand mij uitleggen hoe ik zo'n speaker weer kan "resetten", uit zijn protectie kan krijgen? Morgen zal ik het servicecentre van Mackie Nederland een belletje geven, maar mischien heeft iemand al een idee van de oorzaak?

MvG

Comment

• Blackhat1977
      • Dec 2005
      • 8

Net Mackie Support gebeld. De engels-sprekende kerel luisterde naar mijn verhaal en vertelde dat de versterker stuk moet zijn. Waarschijnlijk is hij gevallen in het vervoer, dacht hij. Inleveren bij de dealer en je krijgt meteen een nieuwe.... tja.....

Comment

• Blackhat1977
        • Dec 2005
        • 8

Vorige week is mijn Mackie avontuur eindelijk tot een goed einde gekomen. Er bleek een fabrikage-fout in een zending te zitten. Ik heb twee keer contact met Mackie gehad en meedere keren contact gehad met een zaak in Brabant en een zaak in Noord-Holland. Met name de zaak in Haarlem (Alphenaar) krijgt mijn complimenten. De vierde (!) nieuwe speaker die ik ontving werkte wel normaal. Die kwam van een eerdere zending. Nu heb ik eindelijk het prachtige soundje dat ik heb willen kopen toen ik voor Mackie koos.

Comment

• Funmaker
          • Jun 2006
          • 922

proficiat
          Hold on a second, relax and listen...

Comment

Working...