desk microfoon

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Vervallen

desk microfoon

Dat er desk microfoons bestaan die via een drukknop signaal verschillende zones kunnen sturen weet ik.

Maar nu wil ik graag dat er op de desk microfoon i.p.v. een drukknop een potmeter zit. Bestaat dit?
  • moderator
    Moderator
    • Apr 2001
    • 5950

Euhm...Waarom zou je mensen die in de praktijk vaak te dom blijken om het spreek knopje in te drukken voordat ze gaan spreken de verantwoording willen geven over het volume?

Naar mijn bescheiden mening is het ongewenst om mensen zoveel controle te geven over mic. volume.
    Ben benieuwd waarom je dit wel zou willen!
    Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

• Vervallen

het komt in een vaste installatie. en met de knoppen werd altijd bediend welke zaal wel en niet mee konden genieten van de omroep.

Maar aangezien het de ene keer drukker is dan de andere keer, willen ze graag de volume per zaal kunnen regelen.

De versterkers zitten achter achterplexiglas omdat het bestuur bang is dat personeel in een onbewaakt moment even Neophyte door de 15 watt speakers gaat laten knallen.

Je moet het zien als een soort actief museum. Elke zaal heeft zijn eigen muziek en geluiden.

Het systeem wordt niet gebruikt voor noodomroepen, deze mededelingen zijn vooraf ingesproken en bij geval van nood worden de muziek,geluiden en spraak automatisch afgesloten.

Comment

• AJB
        • Jul 2003
        • 2289

Sennheiser bied in de vergadersystemen range alles aan wat jij nodig hebt. Mocht je in een museum jongetjes (lees; volslagen mongolen!) rond hebben lopen die "Neophyte" (voor de niet kenners; een dove man met ADHD) gaan draaien; schiet die dan efkes dood !
        If your not prepared to be wrong, you'll never come up with anything original
        ------------------------------------------------
        Arvid Buit
        Creative-Director / Artist-Manager

Comment

• Vervallen

volgens mij is die taak niet aan ons, maar aan de ondernemer. Wij proberen alleen de wens te voorvullen.

Comment

• Vervallen

Originally posted by AJB
            Sennheiser bied in de vergadersystemen range alles aan wat jij nodig hebt. Mocht je in een museum jongetjes (lees; volslagen mongolen!) rond hebben lopen die "Neophyte" (voor de niet kenners; een dove man met ADHD) gaan draaien; schiet die dan efkes dood !
            Kan op hun website niets vinden. Hebben zij nog meer? of staat alles op de webbsite?

Comment

• Vervallen

bedankt voor de uitleg. Ik kan me zeker vinden in je verhaal. Maar vrees dat de onderneming dit te duur gaat vinden.

Wellicht kan ik het hele idee uit zijn hoofd praten. De ervaring leert dat wanneer men gewoon rustig spreekt mensen vanzelf stil worden. (kinderen misschien niet want die intereseren het niet wat er gezegd wordt.

De offerte ligt inmiddels al bij de klant. (zonder de microfoon)

Comment

Working...