nog iemand sugesties
Omnitronic Dx-2522
Collapse
X
-
Qua prijs maakt het niet veel uit. Scheelt een paar tientjes geloof ik. En met een dikke amp en eventueel een processor OID haal je meer uit de PSX. Heb je later ook plezier van.Vette boksuh meneer
[FONT=Verdana]Licht is sneller dan geluid, daarom zien veel mensen er intelligent uit, tot je hen hoort spreken.[/FONT]Comment
-
Originally posted by Drive inn tntQua prijs maakt het niet veel uit. Scheelt een paar tientjes geloof ik. En met een dikke amp en eventueel een processor OID haal je meer uit de PSX. Heb je later ook plezier van.
laten we dan niet over proccesors enz praten en die jongen gewoon vertellen wat hij nodig heeft om hard geluid op zn carnavalswagen te hebben. Budget zal niet erg groot zijn dus daar rekening mee te houden.
Kom je op een stel plastic kastjes plus een amp. voorbeeld is de P1600 van dap, doet het leuk op een set plastic kasten.
waarom de K115?? omdat deze harder gaan, niet beter klinken maar daar zal judas lak aan hebben, het moet hard!!JBL, Labgruppen en DVX, verder heel veel LED verlichting, lekker milieuvriendelijk :DComment
-
Originally posted by Judasnog iemand sugesties
Ga voor een P1600 plus K115 speakers
evt de P1500 van omnitronic
kijkt gewoon op internet waar jij die het goedkoopst kunt krijgen en zul jij erg blij zijn.JBL, Labgruppen en DVX, verder heel veel LED verlichting, lekker milieuvriendelijk :DComment
-
wij met de groep hebben al een versterker. de Dap palladium 1200 dusja
en je hebt wel gelijk.
de boxen moeten niet hoge schelle tonen maar daar zal de k115 geen last van hebben hoop ik.
al die extra dingen hoef ik er allemaal niet bij.
Onze Eerste boxen waren Altec model. 1234 maar ze waren te duur om componenten te vervangen.
maar de k115 lijkt jullie dus wel het beste voor ons..
Dankjewel
Mvg JorisComment
-
Originally posted by Judasmaar de k115 lijkt jullie dus wel het beste voor ons..
Ik denk dat voor jullie budget dat soort kasten wel de beste koop zijn, zijn niet zwaar om te tillen, goed handelbaar en geluid is ook redelijk.
Wij werken zelf ook heel veel met de EV variant ervan, SX-100 en SX-300, werken ook zeer prettig, maar dan gaat het prijskaartje weer omhoog...
Maargoed, JIJ gaat het kopen, niet wij, dus je zou ook eerst eens een aantal speakers naast elkaar kunnen gaan beluisteren, voordat je iets koopt wat je hier wordt aangeraden, en wat je zelf helemaal niks vind!
Groeten HugoRenkus-Heinz, das geen pasta saus, maar zit wel knor!
"Non omnes qui habent citharam sunt citharoedi" VarroComment
Comment