[LEFT][FONT=Arial083.313]Ik heb een nieuwe setup gemaakt met wat 2dehands spullen en blijkbaar klopt er iets niet.[/FONT][/LEFT]
[FONT=Arial083.313]Mixer is een Carlsbro promix, 12 kanaal[/FONT]
De uitgang van de mixer gaat gebalanceerd naar een
[FONT=Arial083.313]Behringer feedback destroyer [/FONT]
[FONT=Arial083.313]Van daar gebalanceerd via snake naar de crossover, poweramps en speakers...[/FONT]
Mijn probleem is dat de meters van het mengpaneel bij een maximaal clean ingangsignaal (0 dB) en de kanaalfader op 0 dB reeds in het rood komen met de master op -20 db. Als er meerder signalen binnenkomen begrijp je dat de master wel erg laag gaat uitkomen...
Met het maximale signaal dat ik dan krijg moet ik dan het operating level van de feedback controller op -10 dBV zetten om de meters van mixer en Feedback controller te laten matchen.
Hierbij krijg ik echter te weinig output van de Feedback controller om de crossover en vervolgens de poweramps volledig aan te sturen. Ik zou met de gain van crossovers kunnen gaan werken om de wat te boosten, maar het probleem ligt ergens anders denk ik.
Enkele gegevens van de mixer:
Nominal output level Masters: o dBm (775mv)
Maximum output into 600 ohms: +20 dBm (7,75V)
Meters: Output refernce @ 0dB: 775 mv 600 ohms
Graag jullie idee...
[FONT=Arial083.313]
[/FONT]
[FONT=Arial083.313]Mixer is een Carlsbro promix, 12 kanaal[/FONT]
De uitgang van de mixer gaat gebalanceerd naar een
[FONT=Arial083.313]Behringer feedback destroyer [/FONT]
[FONT=Arial083.313]Van daar gebalanceerd via snake naar de crossover, poweramps en speakers...[/FONT]
Mijn probleem is dat de meters van het mengpaneel bij een maximaal clean ingangsignaal (0 dB) en de kanaalfader op 0 dB reeds in het rood komen met de master op -20 db. Als er meerder signalen binnenkomen begrijp je dat de master wel erg laag gaat uitkomen...
Met het maximale signaal dat ik dan krijg moet ik dan het operating level van de feedback controller op -10 dBV zetten om de meters van mixer en Feedback controller te laten matchen.
Hierbij krijg ik echter te weinig output van de Feedback controller om de crossover en vervolgens de poweramps volledig aan te sturen. Ik zou met de gain van crossovers kunnen gaan werken om de wat te boosten, maar het probleem ligt ergens anders denk ik.
Enkele gegevens van de mixer:
Nominal output level Masters: o dBm (775mv)
Maximum output into 600 ohms: +20 dBm (7,75V)
Meters: Output refernce @ 0dB: 775 mv 600 ohms
Graag jullie idee...
[FONT=Arial083.313]
[/FONT]
Comment