Behringer EURODESK SL2442FX-PRO ruis op effect prosessor

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • benne_ss
    • Feb 2006
    • 13

Behringer EURODESK SL2442FX-PRO ruis op effect prosessor

hoi

ons jeugdhuis heeft een pa gekocht, een Behringer EURODESK SL2442FX-PRO.
    maar bij het eerste optreden dat we het gebruikte was er een grote gruis op het effecten kanaal:
    van het moment dat je "to main" ietsjes open zette was er een geruis dat alle ander uitput overstemde, met of zonder dat je het de fx open draaid op een kanaal

heeft iemand dit al voorgehad of zie ik iets over het hoofd?

het bestuur van ons jh denkt aan een fabrieksfout.
  • sis
    • Jul 2003
    • 3305

had ik ook met een 1832 FX van behringer, dus ik denk dat het normaal is bij dit soort mengtafels .
    sis
    Fulltime freelance muzikant, producer , componist.

Comment

• OotB
      • Oct 2006
      • 47

Originally posted by sis
      had ik ook met een 1832 FX van behringer, dus ik denk dat het normaal is bij dit soort mengtafels .
      sis
      Zoiets is per definitie niet normaal gedrag voor welke tafel dan ook...

Wanneer je er zeker van bent dat je alles goed hebt aangesloten, en de instellingen goed hebt, dan lijkt het mij op een defect, ga je ermee terug en wordt ie vervangen of gerepareerd. Wij gebruiken de eurodesk 22222 ennogzowatiets van Behringer, ik krijg er met geen mogelijkheid zulke ruis uit.

OotB

Comment

• DjPeke
        • Nov 2006
        • 21

Dat is zeker niet normaal, die ruis behoor je helemaal niet te horen, ik zelf heb de nieuwe 1832fx, en heb nergens last van bij het effectenkanaal. Dan zou ik toch maar even terug gaan naar de zaak. En stof kan het ook niet zijn neem ik aan bij een nieuw mengpaneel.

Greetings Peke

Comment

• moderator
          Moderator
          • Apr 2001
          • 5950

Onderwerp verplaatst.

Ruis uit een tafel wordt meestal veroorzaakt door een slecht contact of door de aangesloten bekabeling.
          Ingeval je mengpaneel ruist doe je erverstandig aan een beroep te doen op de garantie, dat lijkt mij logisch.
          Om nu te voorkomen dat je bij je leverancier aanklopt met een prima werkende tafel is het verstandig even uit te sluiten dat het niet aan een kabeltje ligt wat je in gebruik hebt.

Laat je even weten hoe het is afgelopen?
          Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

• Gitarist 62
            • May 2006
            • 278

Pas ook hetzelfde probleem gehad met een nieuw behringer tafeltje, voor wat klein werk. Teruggebracht, werd keurig omgeruild voor ander exemplaar. Nu niet meer ruis dan je van een Behr. mag verwachten
            ~Clearsound~

Comment

• benne_ss
              • Feb 2006
              • 13

alle kabeltjes steken goed en zijn ok, zullen een van dees naar de hulplijn bellen en zien wat die zeggen, hopelijk kan het zo opgelost worden ander moeten we er weer mee naar duitsland we hebben em namelijk daar gekocht, wait goeikoper

Comment

Working...