Net begonnen

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Djbe
    • Jan 2007
    • 19

Net begonnen

Hey mensen

Ik ben samen met een vriend sinds een tijdje begonnen met een eigen drive in disco en nu vraag ik jullie wat jullie er van vinden.
    ik heb ook een site alleen is die nog niet helemaal af en moeten we nog foto's maken. Drive in Disco
    kijk maar gewoon wat jullie er nu van vinden en ik zal me best doen voor meer foto's enzo.

Groetjes
    Berend
    Djbe
  • Funmaker
    • Jun 2006
    • 922

frames in sites are not done
    en mss een andere manier van uitdrukken want de manier van aanspreken lokt mij niet bepaald...
    Hold on a second, relax and listen...

Comment

• Djbe
      • Jan 2007
      • 19

Originally posted by Funmaker
      frames in sites are not done
      en mss een andere manier van uitdrukken want de manier van aanspreken lokt mij niet bepaald...
      en wat wil je zeggen met "frames in sites are not done"

Greetsz
      Djbe

Comment

• jurjen_barel
        • Jun 2003
        • 3150

Flink al wat spullen als ik het zo zie en zelfs een .nl-domeinnaam! Goed op weg, maar toch nog wat op- en aanmerkingen:
        - Probeer wat volwassenere teksten te verzinnen en doe een spellingscheck (zit gewoon in MS Word)!
        - Laat foto's zien van feesten en je gehele opstelling, ipv plaatsjes van je spullen afzonderlijk.
        - Ik zie geen info over geluid? Over welke muziek jullie draaien?

Meer zinnings kan ik voorlopig niet melden, ik kan geen foto's van jullie feesten zien.

Comment

• Djbe
          • Jan 2007
          • 19

foto's komen er aan zoals bovenaan aangekondigd.

Greetsz
          Djbe

Comment

• Funmaker
            • Jun 2006
            • 922

frames komt zeker op de manier waarop jullie ze gebruiken niet bepaald professioneel over imho, en kwa kleuren combinatie zou ik zeker niet 2 kleuren kiezen dus geen blauw voor navigatie en zwart voor main enzo van die dinge
            Hold on a second, relax and listen...

Comment

• Djbe
              • Jan 2007
              • 19

Originally posted by Funmaker
              frames komt zeker op de manier waarop jullie ze gebruiken niet bepaald professioneel over imho, en kwa kleuren combinatie zou ik zeker niet 2 kleuren kiezen dus geen blauw voor navigatie en zwart voor main enzo van die dinge
              kijk hier kan ik wat meer mee
              dit is ook mijn eerste site in html maar ben bezig met een nieuw ontwerp zonder frame maar met table.

Greetsz
              Djbe

Comment

• lightzone
                • Oct 2006
                • 261

het is een begin maar werk nog wat aan je site

- de pagina's "producten" , "de spullen" en "foto's" zijn bijna hetzelfde
                - ik zie geen geluid
                - ik zie dat je een samenraapsel van allerei effectjes hebt, das mooi maar zoek eens voor 2 buget scan's ofso voor een beetje simetrie (of nog zo'n mh)
                - die parren moet je echt vervangen door par 56/64's en die stand chaser is moet je ook vervangen door een betere sturing

+ die low fog machine ziet er best vet uit(maar je had beter in andere dingen geinvesteerd)
                + mooie mh

ps: mag ik weten wat julie leeftijd is? (zo kan ik de situatie beter inschatten)
                jumping is not a crime

Comment

• Djbe
                  • Jan 2007
                  • 19

Originally posted by lightzone
                  het is een begin maar werk nog wat aan je site

- de pagina's "producten" , "de spullen" en "foto's" zijn bijna hetzelfde
                  - ik zie geen geluid
                  - ik zie dat je een samenraapsel van allerei effectjes hebt, das mooi maar zoek eens voor 2 buget scan's ofso voor een beetje simetrie (of nog zo'n mh)
                  - die parren moet je echt vervangen door par 56/64's en die stand chaser is moet je ook vervangen door een betere sturing

+ die low fog machine ziet er best vet uit(maar je had beter in andere dingen geinvesteerd)
                  + mooie mh

ps: mag ik weten wat julie leeftijd is? (zo kan ik de situatie beter inschatten)
                  Leeftijd van ons is 18 jaartjes jong
                  Djbe

Comment

• Freek Fokker
                    • Aug 2003
                    • 495

18? Dan had ik toch betere spelling verwacht imho.
                    SR20DET

Comment

• Djbe
                      • Jan 2007
                      • 19

sorry dat nog niet alle spelfouten eruit zijn maar noem ze maar hoor je weet meschien zelf hoe het is als je een site bouwt hoe snel je erover heen kijkt. en meschien laat me spelling me af en toe ook wel is in de steek want ik zie er niet 123 een staan
                      Djbe

Comment

• kokkie
                        • Nov 2003
                        • 1166

Kleine leesbaarheids update:

Originally posted by Djbe
                        Sorry dat nog niet alle spelfouten eruit zijn. Maar noem ze maar op hoor, je weet misschien zelf hoe het is als je een site bouwt. Hoe snel je er overheen kijkt. En misschien laat mijn spelling me af en toe ook wel eens in de steek, want ik zie er niet 123 één staan.
                        Project manager licht voor kleine en grotere klussen binnen en buiten de provincie (nooit in het dorp).

Comment

• Upgrading your system
                          • May 2003
                          • 1684

Dank je wel kokkie, nu kan ik ook begrijpen wat hij zegt.

Maak een site duidelijk, geen spelfouten en met veel foto's.
                          Mensen willen zien wat ze in huis krijgen, en wie. plaats dus ook een stukje over jezelf, met een foto. Dat geeft mensen een idee van wie ze in huis halen. Bovendien willen ze weten wat je draait, enz..

Komop, iemand van 18 kan beter dan dit, en dan heb ik het nog nieteens over de site zelf. kleuren, opzet enz.
                          verder vind ik kreten als "De spullen" ook niet overlopen van profi inzicht.

Denk over je hele site nog eens na en probeer info te verschaffen op je site en geen site te bouwen om er maar een te hebben.
                          Je leeft maar 1 keer, maar als je het goed aanpakt heb je aan die ene keer genoeg.

Comment

• jurjen_barel
                            • Jun 2003
                            • 3150

Op je site afgaande dacht ik dat je 13 was, hoogstens 15. Als je 18 bent, mag er zeker wel van je verwacht worden dat je behoorlijk ABN kan typen en anders de spellingschecker kan gebruiken. Ik zou snel je site aanpassen, als je niet wil dat klanten ook deze vergissing maken!

Comment

• lightzone
                              • Oct 2006
                              • 261

Originally posted by jurjen_barel
                              Op je site afgaande dacht ik dat je 13 was, hoogstens 15. Als je 18 bent, mag er zeker wel van je verwacht worden dat je behoorlijk ABN kan typen en anders de spellingschecker kan gebruiken. Ik zou snel je site aanpassen, als je niet wil dat klanten ook deze vergissing maken!
                              ik dacht nou net hetzelfde !!!
                              jumping is not a crime

Comment

Working...