overstap mg12/4fx naar mixw3 4 14 2 +

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • ferry78
    • Jan 2007
    • 2

overstap mg12/4fx naar mixw3 4 14 2 +

dag mensen

ik ben overgestapt naar a&h maar,
    ik heb er nu al een paar keer mee gewerkt en ben niet echt overtuigd
    van de klank (moet toch wel wat beter zijn als van de mg van yamaha)
    ik heb het idee dat hij veel zachter uitstuurt vreemd verhaal misschien
    maar ik heb hem naast een behringer mixer???gehad en alles op 0dB met de zelfde geluidsset
    zelfde mic zelfde zanger waren we allemaal overtuigd dat de (behringer) beter klonk heeft iemand hier ervaring mee of????
    mvg
    ferry78
  • Watt Xtra
    • Oct 2004
    • 1119

pardon??? jij vind een behringer mixer beter klinken als je mix wizard?? Heb je dan ook wel eens aan de eq gedraaid?

Ik denk dat jij "beter" klinken als hebt opgevangen als de behringer gaat veels harder!! Want waarschijnlijk overstuurt de behringer hier het geluid al.

Nee je kunt mij niet wijs maken dat een behringer beter klinkt als een Wizard. Doe er maar eens serieus werk mee, speel eens met de eq en oordeel dan nog eens. Alles 100% vlak laten staan lijkt mij nou ook niet echt een goed geluid geven....

Welke microfoons heb je er aan hangen?
    over welke PA systeem luister en oordeel jij hierbij?

mocht alles lowbudget zijn dan krik je je geluid ook niet naar een hoger niveau wanneer je met een betere mixer gaat werken. Elke schakel in de lijn van microfoon tot aan de speaker bepaald en heeft invloed op de gehele sound.

Het is wel zo wanneer je een dergelijke mixer gebruikt het geluid langer "eerlijk" blijft klinken. Zonder vervorming dus.
    JBL, Labgruppen en DVX, verder heel veel LED verlichting, lekker milieuvriendelijk :D

Comment

Working...