Meenemen (transport vraag)

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • deurklink

Originally posted by 4uss
    Als het op een afstand is die te doen is zou ik het niet zo'n gekke oplossing vinden. De mensen die jou huren weten ook dat je nog geen 18 bent, en mensen kunnen creativiteit in deze vorm over het algemeen wel waarderen. Moet je het natuurlijk wel netjes doen, met een zeil er over en zo.
    Het voordeel is dat je dan zelf de controle hebt over je vervoer, en niet op ouders hoeft te wachten.
    Goeie reclame is het sowieso en je hebt ze eventueel motor aangedreven.. voor lastige bruggetjes enzo! Maar denk dat er gewoon geen andere oplossing is als je geen aanhanger wilt en je ouders laat rijden.

Comment

• ralph
      Banned
      • Aug 2000
      • 2649

Goed, andere oplossingen:

Show aanbieden met als voorwaarde: klant zorgt zelf voor vervoer?

Pas serieus onderweg gaan als je oud genoeg bent om 's nachts te werken en geslaagd bent voor je rijbewijs?

Iemand betalen voor het transport?

Ik heb met verbazing dit onderwerp gelezen, meestal denk ik dan, ach...laat maar, niet reageren waait wel over...

Maar zo-nu-en-dan toch maar even reageren:
      Als een aanhanger inhuren al te duur is ( huur je meestal voor 3-4 tientjes zon ongeremde enkelasser met een zeiltje), hoe kom je in hemelsnaam aan een vraagprijs?
      Als je weet wat je er voor wil vangen, dan wil je ook heel zeker weten dat het je geen geld gaat kosten!

kortom: kan het niet uit om onderwerg te gaan, blijf lekker thuis!
      Ondernemen is creatief zijn...

Comment

• StijnS
        • Sep 2006
        • 173

Originally posted by vasco
        Dan ben jij een bofkont. Ik ga echt geen auto kopen op de hobby van één van mijn kinderen als ik die zou hebben. Ik weet ook een heleboel ouders die zo denken. Een auto is tenslotte geen pakje boter.

Als je mijn kind zou zijn is halen en brengen uiteraard geen probleem maar het zal in de auto moeten passen die ik heb voor het gezin en niet in de auto die mijn kind graag zou willen.
        Je moet het zo spelen dat het voor hun ook handig kan zijn. B.v. als ze iets naar het containerpark moeten brengen, kunnen ze er veel insteken!
        Denk je echt dat ik gezegd heb: "Pa, koop die auto, want dan kan ik mijn materiaal makkelijk in steken"? :P
        Mja, een aanhangwagen is inderdaad wel beter: goedkoper en gaat meer in...

Comment

• HR Soundproductions
          • Oct 2005
          • 650

Misschien ook handig als de topicstarter vermeld met welke spullen hij op pad gaat... Als je alleen 2 cd-spelers en een mengtafel meeneemt... dan is ieder vervoermiddel geschikt... Neem je meer mee dan wordt het een heel ander verhaal.

De meesten hier geven een antwoord vanuit hun eigen situatie... dus misschien niet altijd passend voor jou situatie.

Probeer in ieder geval zo lokaal mogelijk te werken totdat je zelf in vervoer kan voorzien... dan is het zelfs met een kleine auto van Pa/Ma in evt. 2 keer te verstouwen.....

Comment

• sjoerd
            • Apr 2004
            • 341

Originally posted by 4uss
            Als het op een afstand is die te doen is zou ik het niet zo'n gekke oplossing vinden. De mensen die jou huren weten ook dat je nog geen 18 bent, en mensen kunnen creativiteit in deze vorm over het algemeen wel waarderen. Moet je het natuurlijk wel netjes doen, met een zeil er over en zo.
            Het voordeel is dat je dan zelf de controle hebt over je vervoer, en niet op ouders hoeft te wachten.
            heb jij wel eens op een bakfiets gereden?? je fietst je echt de pleuris hoor. is leuk maar lijkt me toch niet echt een oplossing midden in de nacht in slecht weer met dure apparatuur....

Comment

• vasco
              • Oct 2003
              • 2567

Originally posted by StijnS
              Je moet het zo spelen dat het voor hun ook handig kan zijn. B.v. als ze iets naar het containerpark moeten brengen, kunnen ze er veel insteken!
              En jij denkt dat ik dan als ouder niet tegen jou zeg dat ik voor die ene keer in 5 jaar wel een aanhanger huur voor dat containerpark. Niet iedereen laat zich indoctrineren voor bedragen boven de € 10.000,00 door zijn/haar kinderen. Ik ken genoeg ouders met wannabe DJ's die het hebben geprobeerd van de verhalen bij een verjaardag onder het mom van waar onze zoon nu weer mee aankwam zeg...

Geen aanval verder hoor en super dat jij het op die manier hebt kunnen "regelen".
              Veel ouders trappen er gewoon niet in, zo simpel is dat.
              Last edited by vasco; 07-02-07, 13:41.

Comment

• hugovanmeijeren
                • Oct 2004
                • 1436

Simpel: kar huren en huurprijs doorberekenen!

Tip: kar huren bij de Bo-'verhuur op z'n Engels' (we maken geen reclame) kost je 20 euro. Dat zal toch niet zo'n probleem zijn?

Je kunt natuurlijk ook gewoon geld opzij leggen om een kar te kopen, als je er een nodig bent.

En het hangt er natuurlijk ook vanaf wat je wilt vervoeren, als ik alles wat ik heb staan mee zou willen nemen dan zit ik al aan 5 grote auto's vast (inclusief Mercedes Vito en Renault Kangoo)..

Groeten Hugo
                Renkus-Heinz, das geen pasta saus, maar zit wel knor!

"Non omnes qui habent citharam sunt citharoedi" Varro

Comment

• dj_distortion
                  • Feb 2007
                  • 18

thnx voor reacties
                  kga mun ouders eens lief aankijken en vragen of ze bij tankstation zon karretje wille gaan halen en mij weg wille brenge
                  [CENTER]stroom moet vloeien[/CENTER]

Comment

• davevandal
                    • Sep 2005
                    • 11

wat een collega van mij tot een paar jaar geleden deed , hij kocht een aanhanger (waar alles in paste ) en als hij ging draaien belde hij een taxi met trekhaak, en lied zich zo vervoeren

misschien ook nog een idee
                    brand het niet maar dan fikt het wel ?!?

Comment

Working...