ik zit dus met een "groot" dilema
Ik wil in de toekomst 2 CDJ1000's en BPM studio controller gaan aanschaffen na veel sparen (in verloop van 2à3 jaar dus ???)
maar ik wil deze stuk voor stuk aanschaffen, dus nu is mijn vraag:
wat zou ik best eerst kopen ?
A) BPM-controller, Ik ben nu in het bezit van BPM Studio en gebruik dit vooral voor nummertje op te zoeken en dergelijke, maar ik heb (nog) geen controller zodat ik deze kan gebruiken als een gewone dubbele CD-speler
B) al 1 van de 2 Pioneers, dit zijn uiteraard top-spelertjes, verdere uitleg zal denk ik niet hoeven...
deze zou ik dan echt wel veel gebruiken voor het mixwerk enzo...
dus wat zouden jullie eerst kopen ?
-Prijs"verschil" (is niet zo veel) maakt dus niet uit
-Alternatieven moeten ook niet omdat ik BPM studio al heb, en zeker de 1000's wil
dus puur toekomstgericht: waar zal ik het meest aan hebben ?
grtzzz DJ nn
Ik wil in de toekomst 2 CDJ1000's en BPM studio controller gaan aanschaffen na veel sparen (in verloop van 2à3 jaar dus ???)
maar ik wil deze stuk voor stuk aanschaffen, dus nu is mijn vraag:
wat zou ik best eerst kopen ?
A) BPM-controller, Ik ben nu in het bezit van BPM Studio en gebruik dit vooral voor nummertje op te zoeken en dergelijke, maar ik heb (nog) geen controller zodat ik deze kan gebruiken als een gewone dubbele CD-speler
B) al 1 van de 2 Pioneers, dit zijn uiteraard top-spelertjes, verdere uitleg zal denk ik niet hoeven...
deze zou ik dan echt wel veel gebruiken voor het mixwerk enzo...
dus wat zouden jullie eerst kopen ?
-Prijs"verschil" (is niet zo veel) maakt dus niet uit
-Alternatieven moeten ook niet omdat ik BPM studio al heb, en zeker de 1000's wil
dus puur toekomstgericht: waar zal ik het meest aan hebben ?
grtzzz DJ nn
Comment