Genesis 12

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • djfrence
    • Jan 2005
    • 43

Genesis 12

Goedendag

Vraag heeft er iemand ervaring met de Showtec Genesis 3,6,12
    Ik ben erg gecharmeerd van deze scan's
    ze kunnen veel goeie lamp
    heb ze gezien
    En ja je kan nu beste ja tis wel showtec..
    klopt ook
    maar ik werk in een theater(hofnar valkenswaard),tevens een valkenswaardse kroeg heeft alleen maar scan's hangen van Showtec genesis serie, Namelijk: Senaat

en k moet zeggen showtec vind ik een redelijk merk wat flink aan de weg timmert, rentall werkt ook al gedeeltelijk met showtec.. dus het heeft goede producten,
    maar buiten showtec...
    Scan's Ervaringen?
    Robe(D)
  • NiTRO
    • Sep 2002
    • 677

De Genesis Scans zijn geupdate, nu nog net iets robuuste en beter uitgevoerd. Als je ze eens echt van dichtbij wilt zien of de binnenkant wilt checken moet je gewoon eens langs gaan bij Highlite. Eerst ff een afspraak maken en dan komt dat helemaal goed.

Dus de Senaat ziet er nog steeds goed uit?
    oa met dank Miets voor de goede samenwerking!

Comment

• stekelvarke
      • Dec 2004
      • 1062

Originally posted by djfrence
      Rentall werkt ook al gedeeltelijk met showtec.. dus het heeft goede producten,
      Hmm, het is niet omdat een merk een aantal goede producten heeft dat noodzakelijk alle producten van dat merk goed zijn. Dit is zo bij Showtec, maar ook bij bv Martin of eender welk ander merk, dus product per product vergelijken inplaats van blind op merken afgaan.

Originally posted by djfrence
      goeie lamp
      Staar je zeker niet blind op de lamp alleen, de lamp zegt niets over de eigenlijke output van de scan.

Mocht je opzoek zijn naar een scan, kijk zeker ook eens bij Martin, Robe, Clay Paky, High end (eventueel 2e hands). En kijk ook naar wat bedrijven in de buurt hebben, dit kan handig zijn voor het inhuren.
      Vergelijk zeker een aantal scans voor de aankoop, en kies er dan de juiste uit.
      exit night into LIGHT

Comment

• djfrence
        • Jan 2005
        • 43

merk

ga niet als een dolle achter de merken aan..
        een mac 250 heeft ook een goede licht opbrengst, waar de mac 500 niet aan kan tippen..
        maar, deze scan, kan zoveel(niet dat dat zo belangrijk is) en voor de functie waarvoor ik heb gebruik, is hij niet te duur en kan je er mooi dingen mee, daar is een mx 10 veelste duur voor,
        het is misschien een betere scan, maar voor die prijs heb je al 2 genesis 12.
        heb al flink gekeken naar scan's, buiten al dit soorten merken heb ik dus een keuze moeten maken, dit is de genesis geworden,
        de keuze was trouwens:
        Robe scan 250 xt
        Martin mx 4
        genesis 12
        Robe(D)

Comment

Working...