Skm5000 Look-a-like gezocht

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jeroen01
    • Jan 2006
    • 45

Skm5000 Look-a-like gezocht

weet iemand een model van een B-merk (behalve JTS) die een namaak model maken van de sennheiser skm5000 of skm3000, aangezien ik het geld voor een sennheiser niet heb maar wel helemaal dol ben op het uiterlijk van deze mics, zou ik er graag 1 hebben voor minder geld,

groet jeroen
  • moderator
    Moderator
    • Apr 2001
    • 5950

Tja, een tweedehands mic een oplossing? plaats even een advertentie op bijvoorbeeld: w w w . s n u f f e l s i t e . n l

Onderwerp even verhuisd van live naar hier.
    Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

• LJKEVIN
      • Dec 2005
      • 426

Wanneer je voor een uiterlijk van een microfoon gaat, heb ik al zo mijn bedenkingen.
      AdvertentieZoeker - Snel en eenvoudig zoeken naar advertenties! (vindt vrijwel alle veilingssites)
      Avolites - GrandMA - Martin - Robe - Clay Paky

Comment

• sparky
        • Apr 2002
        • 2104

Doe je aan playbackshows dan?

Als je met geluid werkt is: "Heel graag willen klinken als" een verstandigere insteek dan: "Heel graag willen uitzien als" De laatste instelling heeft ons wel veel mooie Idols-momenten bezorgd, dat dan weer wel.
        Last edited by sparky; 16-02-07, 10:50.
        Here today - Gone tomorrow <<<>>> gekte is een uitzondering bij individuen maar een regel bij groepen.

Comment

• Robin.vd.Have
          • Nov 2005
          • 165

Of je koopt een SKM dummy mike.
          Heb je het uiterlijk , en het gaat je toch blijkbaar niet om de klank, zo'n dummy klinkt dan ook nergens naar

Comment

Working...