Samson LS2 statief

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jens
    • Aug 2004
    • 1067

goedkoop is duurkoop heb ik me wel is laten vertellen...

en als je al op 25 euro moet bezuinigen voor een paar statieven ....hoeveel vraag je dan voor een avondje draaien...

dan zou ik nog eerder op zoek gaan naar 2 2e hands K&M's

Comment

• renevanh
      • Oct 2004
      • 2371

Ik heb een beginnende drive-in, het is het prille begin. Dat betekend dat er na ruim 1200 euro aan investering en nog maar heel weinig klusjes weinig geld over is.
      Het is niet zo dat ik het geld niet heb, maar ik wil het er op dit moment niet in investeren. Het lijkt wel of het heel moeilijk is voor de mensen die reageren om binnen een budget en buiten de grote bekende merken te denken...

René
      Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...

Comment

• Speakertje
        • Mar 2005
        • 462

Het is niet moeilijk om binnen het budget te blijven! Iedereen probeerd je een goed advies te geven. Je kan wel een paar goedkope statiefjes kopen, maar dan zal je ze ook weer sneller moeten vervangen, niet bepaald kosten besparend. Ligt er natuurlijk wel aan hoe jij ermee omgaat.

Ik ga iig altijd voor zekerheid, dus geef nu liever een tientje meer uit, dan een maand later een paar honderdtjes meer, omdat je statief is ingestort met speaker erop. (van het ergste uitgaande)

Voor € 100,- ben je klaar met twee K&M statieven, als je je hobby stopt kan je die tweedehands ook nog leuk kwijt. Denk er goed over na!! Je kan je geld maar één keer uitgeven.
        M.v.g. Sander
        Heeft nu EV, CP2200 en ZX1. Dateq en Denon
        Nieuw SB122 en Dynacord S1200

Comment

• renevanh
          • Oct 2004
          • 2371

Originally posted by Speakertje
          Voor € 100,- ben je klaar met twee K&M statieven, als je je hobby stopt kan je die tweedehands ook nog leuk kwijt. Denk er goed over na!! Je kan je geld maar één keer uitgeven.
          Mag ik vragen waar je ze voor die prijs gevonden hebt?
          Ik kan alleen de tot 20kg centrisch belastbare voor 89,- p/s vinden (en die K115's zijn 23kg...).

René

Comment

• Gast1401081
            • Mar 2001
            • 7999

Originally posted by renevanh
            Het is niet zo dat ik het geld niet heb, maar ik wil het er op dit moment niet in investeren. Het lijkt wel of het heel moeilijk is voor de mensen die reageren om binnen een budget en buiten de grote bekende merken te denken...

René
            koop je toch lekker 4 x rotzooi, in plaats van 1 keer wat goeds..
            ***gloeiende, als je t antwoord niet bevalt, of duurder uitvalt dan verwacht, heb ik het ineens gedaan?? krijg een goedkoop statiefje in een plaats waar de zon niet schijnt...

Comment

• Speakertje
              • Mar 2005
              • 462

Originally posted by renevanh
              Mag ik vragen waar je ze voor die prijs gevonden hebt?
              Ik kan alleen de tot 20kg centrisch belastbare voor 89,- p/s vinden (en die K115's zijn 23kg...).

René
              Als je 3 seconden googled moet je ze wel vinden. Anders moet je ff een PB-tje sturen
              M.v.g. Sander
              Heeft nu EV, CP2200 en ZX1. Dateq en Denon
              Nieuw SB122 en Dynacord S1200

Comment

• renevanh
                • Oct 2004
                • 2371

Ik heb het anders opgelost.
                Via marktplaats een setje K&M statieven met drukveer gevonden, en die voor 100,- gekocht. Scheelt een bak tilwerk (maar ik moet nog bedenken hoe je die speaker dan weer makkelijk naar beneden krijgt).

Voor de liefhebber een huiskamershot: http://img299.imageshack.us/img299/8916/setuphz9.jpg

René

Comment

Working...