Welke subs

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • dj luuk cobus
    • Mar 2007
    • 50

Welke subs

Hallo allemaal,

Ik zoek nog 2 subs voor onder me American audio dls 15, maar ik zou me *** niet weten wat ik moet nemen. Dus nu vraag ik even advies aan jullie.

Mijn maximale buget per box is €200,00 en ze moeten 8 ohm zijn

Alvast bedankt.
  • DJ GooS
    • Dec 2006
    • 38

mss moet je dan toch maar overwegen om door re sparen tot 300-400€/box onder dit bedrag zal het moeilijk zijn om iets degelijks te kopen og je moet bij 2de hands eens kijken.
    I'm DJ GooS not DJ goosE

Comment

• sis
      • Jul 2003
      • 3305

Originally posted by DJ GooS
      mss moet je dan toch maar overwegen om door re sparen tot 300-400€/box onder dit bedrag zal het moeilijk zijn om iets degelijks te kopen og je moet bij 2de hands eens kijken.
      Voor een echte sub ga je meer betalen dan 400 eurokes per kast , laat staan alleen maar voor een deftige subspeaker + kast ( zelfbouw )
      Dus echt doorsparen en niet te vergeten een geweldige crossover alla DBX ofzo
      sis
      Fulltime freelance muzikant, producer , componist.

Comment

• jakkes72
        • Dec 2003
        • 1015

@SIS:
        Dat je niet met deze aan komt zetten:
        Marktplaats.nl - de advertentiesite van Nederland

't zijn er wel 4, maar voor een klein beetje meer dan € 400/kast wel goede subs.

Comment

• dj luuk cobus
          • Mar 2007
          • 50

Ik zat net weer ff te kijken op internet en ik zag de dap x 15b staan maar ik weet niet of dit iets is, wie heeft er ervaring met deze speakers want ik zou graag willen weten of dit een goede sub is.

ps: €300 of 400 is met toch net iets te veel en het is maar dat ik nog wat extra bass heb.

Bedankt

Comment

• sis
            • Jul 2003
            • 3305

Originally posted by jakkes72
            @SIS:
            Dat je niet met deze aan komt zetten:
            Marktplaats.nl - de advertentiesite van Nederland

't zijn er wel 4, maar voor een klein beetje meer dan € 400/kast wel goede subs.
            Mooi , had ik nog niet gezien
            maar je mag ook niet vergeten dat je ook nog eens een ferme eindtrap(pen) nodig hebt om deze kleine sloebers aan het werk te zetten + een goede crossover of nog beter een originele processor , tja en dan loopt het prijskaartje weer aardig op ...
            Maar goed , op zich is dit een mooie prijs, zeker als je weet dat ik 7 jaar geleden +/- 1.500 / sub betaald heb
            sis
            Fulltime freelance muzikant, producer , componist.

Comment

• jakkes72
              • Dec 2003
              • 1015

Processor is op ebay zeer goed te vinden:
              MX100 en nog een
              Even om laten zetten naar de juiste config bij de importeur en klaar.
              (HPA heeft de MX300 van mij voor (uit mijn hoofd) € 75 omgezet naar SB250 / JF260 + limiters aangepast voor PT2400 en PM1.5a)

Of deze:
              eBay.co.uk: 4 Stück EAW SB330PB1 18" Subwoofer + Mx200i Controler (item 140111261937 end time 01-May-07 14:36:18 BST)
              SB330's met juiste processor
              Last edited by jakkes72; 30-04-07, 11:46.

Comment

• ralph
                Banned
                • Aug 2000
                • 2649

Denk niet dat we op de juiste weg zijn als we iemand gaan helpen zoeken naar een subje op het internet....wel de juiste weg is jouw ervaringen met een subje i.c.m. die topkasten en een processor, die schijnbaar nodig is bij deze sets, te vertellen.

Comment

• Dr. Edie
                  • May 2003
                  • 671

Waarom moet 'ie 8 ohm zijn?

In jou rijtje;
                  Behringer B1800X (2dehands)
                  Dap RW18b
                  Dap AX15

Ga je richting de MC dat is niks... De Behringer zijn leuke kastjes die je voor weinig kunt uithalen 2dehands.
                  Mit freundliche grube,

Edie

Comment

Working...