EW100 G2 gelijktijdig gebruik 2 uitgangen

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Sennie
    • Sep 2007
    • 12

EW100 G2 gelijktijdig gebruik 2 uitgangen

Ik gebruik een EW100 G2 ontvanger. Die heeft een XRL en jack uitgang. Die jack-uitgang lus ik door naar mijn in-ear set van Sennheisser, de XLR gaat naar de FOH tafel. Gelijktijdig gebruik van jack en XLR kan volgens de gebruiksaanwijzing.
    Nu heb ik een paar keer gehad dat ik storing had op de ontvanger. Signaal van XLR werd zwak en geen signaal op jack-uitgang. De oplossing van Senneheiser was dat gelijktijdig gebruik van jack en XLR toch niet zou kunnen, ondanks dat het in de gebruikaaanwijzing staat. Zijn er mensen met ervaring met het gelijktijdig gebruiken van XLR en Jack-uitgang? Bij voorbaat dank voor antwoord.
    Last edited by moderator; 30-09-07, 22:51. Reason: typo...XRL bestaat niet, XLR kom je best vaak tegen
  • Rieske
    • Aug 2002
    • 544

Het lijkt me in theorie inderdaad mogelijk dat je beide uitgangen probleemloos zou moeten kunnen gebruiken. Rare storing.

Misschien een oplossing om een xlr splitkabel in te prikken alleen op de xlr output.
    Life is what you make it

Comment

• Sennie
      • Sep 2007
      • 12

Originally posted by Rieske
      Het lijkt me in theorie inderdaad mogelijk dat je beide uitgangen probleemloos zou moeten kunnen gebruiken. Rare storing.

Misschien een oplossing om een xlr splitkabel in te prikken alleen op de xlr output.
      Dank voor het antwoord.
      Beinvloedt het splitten niet het signaal naar de tafel of dat het gaat varieeren, als ik bij mijn in-ear dingen wijzig? Zoals je merkt, ben ik een inderdaad een Newbie.

Comment

Working...