Help!

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • RobertV
    • Dec 2007
    • 5

Help!

Dag ben hier nieuw op het forum en weet hoegenaamd niks van deze materie
    Ben wel in het bezit van een kleine dancing die met licht is aangekleed door een bedrijfje dat Cratetown heet....
    Heb sinds gisteren probleem met het licht en kan het bedrijf niet vinden, is blijkbaar failliet... en ben dus aardig in de problemen.
    Ik zoek dus contact met de (ex)medewerkers van Cratetown. die me met het licht kunnen helpen.

Rob
  • Gast1401081
    • Mar 2001
    • 7999

waar ergens??

Comment

• Funmaker
      • Jun 2006
      • 922

omschrijf eventueel het probleem eens dan kunnen we je ook zo uit de brand proberen te helpen!
      Hold on a second, relax and listen...

Comment

• RobertV
        • Dec 2007
        • 5

is in Almere

Comment

• RobertV
          • Dec 2007
          • 5

Originally posted by Funmaker
          omschrijf eventueel het probleem eens dan kunnen we je ook zo uit de brand proberen te helpen!
          ok in mijn lekentaal dan
          heb door de dancing heen ledverlichting, in de bar, aan het plafond enz
          Dit gebeuren wordt aangestuurd door een computer dmv een softwareprogramma dat 'Robin' heet.
          Voor zover ik op dit moment kan beoordelen geeft de boel geen signaal naar het modem(zal wel wat ander zijn maar goed) en is dit te wijten aan een gecorrumpeerd netwerk gebeuren. Met andere woorden de netwerkkaart wordt niet herkend.

Comment

• Gast1401081
            • Mar 2001
            • 7999

hoe ziet die modem - UITgang eruit?? 3 of 5 polig XLR?? dan is het dmx, en kan iedere lichtboer op de hoek je tijdelijk verder helpen.
            Last edited by Gast1401081; 01-12-07, 13:34.

Comment

• Gast1401081
              • Mar 2001
              • 7999

gewoon dmx gestuurd dus... f dmx controllertjes eraanhangen, en klaar is klara

Comment

• Gast1401081
                • Mar 2001
                • 7999

vertel vertel/// werkte het?

Comment

Working...