Weet iemand of je ook halogeen breed stralers kan gebruiken ipv par spots? Op marktplaats heb ik gezien dat iemand 2 statieven met 8 gekleurde breedstralers te koop heeft staan in plaats van par. Kan dit??? Het is een stuk goedkoper vandaar mijn vraag
Halogeen breedstralen ipv pars???
Collapse
X
-
-
"alles kan" , maar wat wil je.. een par is heel wat anders als een bouwbakkie...Last edited by moderator; 25-02-08, 21:22. -
Halo geen licht , Het woord zegt het toch zelf...
Natuurlijk kun je bouwlampen gebruiken als lichtbak. Houd er rekening mee dat deze wel heel breed afstralen en dat je al glasfilters erin moeten steken, want als je hier gewone filters op plakt branden deze gewoon weg!niet zagen, gewoon doen!Comment
-
Uit pure noodzaak gebruik ik ze af en toe wel eens. Als er weer eens geen budget is voor een degelijke breedstraler of een Citycolour voor gevels aan te lichten. En inderdaad filters plakken is een dure hobby bij bouwspots. Het werkt wel maar om nu te zeggen dat het mooi is.......Nee maar das natuurlijk weer persoonlijk. Gebruik ze af en toe ook wel bij een bandje (500W open wit achter een drummer, gitaarversterker en dat soort dingen), ze liggen dan uit het zicht en zijn alleen bedoeld om een "muur van wit licht" te maken waar je dus de contouren van de bandleden goed door ziet met een lel rook erin. Verder echt een hekel aan die dingen.
Black-foil heb je trouwens hard nodig bij die dingen om al het strooilicht weg te werken en om enigzinds iets af te kunnen "snijden/kleppen"
MzzlsCorrect me if I'm wrongComment
Comment