Aansturen van Botex T-4

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • davey3
    • Mar 2008
    • 2

Aansturen van Botex T-4

Beste mensen op dit forum,

Vorige week heb ik twee stuks botex T-4 gekocht met par 56 eraan.
    Nu had ik reeds al een showtec scanmaster 2 in mijn bezit.
    Afgelopen weekend heb ik geprobeerd om de barren aangestuurd te krijgen maar dat kreeg ik niet voor elkaar. Kan iemand mij "eenvoudig" uitleggen hoe dit moet? Heb wel begrepen dat dit niet het meest ideale paneel hiervoor is, maar ik gebruik dit paneel al om mijn martins SCX-500 mee aan te sturen.

Met vriendelijke groet,

Davey
  • LJKEVIN
    • Dec 2005
    • 426

Is dit niet een gevalletje RTFM ????

In je handleiding van je Showtec Scanmaster 2 staat de instructie
    hoe je het t4'tje of dimmers moet aansturen.

Wat doet hij niet, kun je niet programmeren? Of krijgt je bar geen signaal???
    Avolites - GrandMA - Martin - Robe - Clay Paky

Comment

• jaksev
      • Jul 2007
      • 365

Je moet de Botex T 4 balkjes, wel in de dmx mode zetten, staat bij het display op de de balkjes, 2 knopjes te gelijk in drukken, weet zo niet welke, kijk maar bij het display,

of je moet een andere controller kopen wij hebben er een botex controller bij werkt goed.

Comment

• LJKEVIN
        • Dec 2005
        • 426

of je moet een andere controller kopen wij hebben er een botex controller bij werkt goed
        '
        geen zinnig iets te vermelden???

aansturing moet gewoon kunnen.. tuurlijk werkt het met je botex tafeltje...

stel ik verhuur een Licon1 met een stel movingheads, en ze reageren niet..
        ze controleren de dmx bar instellingen..en die staan goed...
        Dan moeten ze maar een GrandMA huren.. want daar werken ze wel op??

Er kunnen ook veel instellingen misgaan in de tafel..

Eerst goed je manual lezen... dan horen we het wel als je er niet uitkomt..

Comment

• davey3
          • Mar 2008
          • 2

Ik ga het nog eens proberen met de manual erbij die had ik niet heb de tafel namelijk overgenomen. Vond de manual toevallig ook op deze site. Alvast bedankt mannen!

Comment

• LJKEVIN
            • Dec 2005
            • 426

Originally posted by davey3
            Ik ga het nog eens proberen met de manual erbij die had ik niet heb de tafel namelijk overgenomen. Vond de manual toevallig ook op deze site. Alvast bedankt mannen!
            op HIGHLITE online - Home vindt je trouwens alle showtec manuals...

Comment

• jaksev
              • Jul 2007
              • 365

of je moet een andere controller kopen wij hebben er een botex controller bij werkt goed
              '
              geen zinnig iets te vermelden???

aansturing moet gewoon kunnen.. tuurlijk werkt het met je botex tafeltje...

Zo`n scanmaster is gewoon niet te programeren, dat is het punt. en als je zo`n botex controllertje koopt, die alleen voor parren is, gaat het prima. dat wil ik er mee zeggen. kunt wel een lichttafel van MA of Zero88 kopen, mja dat is ook niets als je alleen een stel dmx balkjes wil aansturen.

Comment

Working...