Keuze mixers

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Maxeric
    • Mar 2008
    • 1

Keuze mixers

Ik kan kiezen tussen twee types mixers een soundcraft spirit efx8 of een fx 8 en een peavey 16 fx.

Het gaat me niet om het aantal kanalen maar om de kwaliteit van het geluid.

Wie kan daar wat zinnigs over zeggen.

groeten maxeric
  • jaksev
    • Jul 2007
    • 365

Soundcraft, lijkt mij voor de hand liggend, zeer goede mixertjes. Tenminste dat is mijn ervaring

Comment

• daviddewaard
      • Mar 2008
      • 627

zou zeker GEEN peavey kopen bagger kwaliteit.
      soundcraft zijn kwa prijs/kwaliteit zeker een stuk betere mixers zolang je geen midas budget hebt
      A&h da is tog een supermarkt? en toch proberen sommige mensen er een bandje mee te mixen

Comment

• Upgrading your system
        • May 2003
        • 1684

Sterker, ik heb soundcraft tafels gehoord die beter zijn dan sommige midas tafels..

probleem van midas zit hem in de goedkopere lijn..
        Hoe het ook zei, hoewel de spirit niet mijn eerste keuze soundcraft is (maar iedere waar naar zijn geld) is deze absoluut van goede kwaliteit.

peavy tafels ken ik niet, maar ik durf erop te gokken dat de spirit beter is.
        Je leeft maar 1 keer, maar als je het goed aanpakt heb je aan die ene keer genoeg.

Comment

• stefan90kauw
          • Jun 2005
          • 189

Ik werk zelf met een Soundcraft Two Series, 40 kanaals.
          Ik vind het een heeeeerlijk simpele tafel en toch heeel goed voor wat ie moet doen.
          EQtjes gewoon goed, kwaliteit van de hele tafel is gewoon heel goed en makkelijk te bedienen.

Ik heb ook een tijdje met een Yamaha 32 kanaals gedraaid,,, maar dat vond ik echt niets. Stroeve faders, te weinig auxileries, groepen helemaal rechts op de tafel.
          Ik vond het geen prettige tafel.

In mijn ogen, pak je beter een Soundcraft. :P

Comment

Working...