Muziek mix software

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • wielrenner
    • Nov 2007
    • 15

Muziek mix software

Hallo iedereen,

Nog niet zolang ben ik in de wereld van muziek mixen gaan kijken.
    Alles wat ik gehoord en gezien heb vind ik erg intresant.
    An uiteraard wil ik dit alles gaan proberen maar ja alles dat gaat niet lukken. Nu ben ik op zoek naar een muziek mix programma.
    En dan wel eentje voor newbies zoals mij.
    Het volgende wil ik eigenlijk gaan doen met het programma:[LIST][*]Nummers zoals mp3, wav, mwa, etc in kunnen laden in het programma.[*]Dan bepaalde samples die al in het programma staan toevoegen zoals trance loops of bass loops HI-hats etc.[*]En dan zo een nummer maken met een lkkr beat eronder maar het met het orginele nummer er nog in verwerkt.[/LIST]En dat ik dan moet betaln voor het programma ja dat is dan iets wat moet he.

MVG Wielrenner
  • Hillaars
    • Oct 2006
    • 18

Virtual DJ is een geschikt programma. Niet zo heel ingewikkeld, maar toch geschikt voor de toepassingen die je opsomt...

Comment

• moderator
      Moderator
      • Apr 2001
      • 5950

Virtual dj is meer een programma wat je kan gebruiken voor live toepassingen ( correct me....)
      Reason, Ableton.... try before you buy!
      Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

• sparky
        • Apr 2002
        • 2104

Ik zie de waarde van het deleten van een post waar nuttige info in gegeven wordt niet. Ik heb het idee dat je het niet leuk vindt dat ik mensen naar een ander forum verwijs, als dit zo is, zeg het dan gewoon dan hou ik daar voortaan rkening mee.
        Here today - Gone tomorrow <<<>>> gekte is een uitzondering bij individuen maar een regel bij groepen.

Comment

• moderator
          Moderator
          • Apr 2001
          • 5950

Vreemd dat je daar zo achter moet komen. Links zonder directe relevantie/verwijzing naar een product of direct onderwerp gerelateerd worden niet gewaardeerd. Niets nieuws.
          Graag on topic reacties.
          Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

• wielrenner
            • Nov 2007
            • 15

he ho ff rustig ken het niet helemaal volgen zou het ook in gewoon nederlands kunnen graag.
            Ow en by the way ik heb ableton geprobeerd maar dat is niet echt makkelijk te gebruiken voor wat ik in gedachten had er mee te kunnen gaan doen.
            En virtual dj is ook niet echt helemaal dat is meer voor de dj om mee te gaan draaien op feestjes en dat soort dingen

Comment

• sparky
              • Apr 2002
              • 2104

Okee, misschien is musicmaker van magix iets voor je, is loopgebaseerd en laagdrempelig.
              Here today - Gone tomorrow <<<>>> gekte is een uitzondering bij individuen maar een regel bij groepen.

Comment

• Radar
                Moderator
                • Jul 2002
                • 890

Kijk 's in ondertaande lijst, moet wel wat tussen zitten:
                Windows XP 2000 NT ME 98 95 Music Software: DJ - Mixing [Shareware Music Machine]
                Ik doe niet aan bijgeloof.
                Dat brengt ongeluk.

Comment

• wielrenner
                  • Nov 2007
                  • 15

hey,

bedankt voor de link ik zal eens in het weekend op me gemak gaan lezen en bekijken wat ik kan gebruiken thnx

Comment

Working...