Welke controller voor ADJ REVO 1 ?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • BillyGates
    • Nov 2008
    • 1

Welke controller voor ADJ REVO 1 ?

Hallo,

Sinds kort ben ik mij een beetje aan het verdiepen in lichteffecten.
    Het wordt gewoon voor thuis gebruikt, en heb naast een mushroom een ADJ REVO 1 gekocht. Nu heb ik met de UC3 Controller weinig controle over het apparaat.

Aangezien het apparaat DMX ondersteunt neem ik aan dat ik die controle kan uitbreiden. Wat kan ik voor thuisgebruik aanschaffen wat ook niet ontzettend duur is. In de toekomst kan het altijd nog mooier en duurder.

Ik zou graag snelheid, de figuren die gemaakt worden (kiezen tussen de verschillende figuurcombinaties zeg maar), gevoeligheid, strobe en dergelijke willen beïnvloeden.

Wat kan ik het beste aanschaffen en is dit allemaal mogelijk wat ik wil ?

Alvast bedankt voor jullie reacties........

Groet BillyGates.
  • stekelvarke
    • Dec 2004
    • 1062

Eén van de goedkoopste en tevens meest gebruikte DMX-controller bij beginners voor alles wat geen parren(of ander conventioneel) licht zijn is een scanmaster, dit apparaat is te vinden onder verschillende namen en bij verschillende merken(Showtec, JB, ADJ, HQ, Eurolite, ...). Tussen de verschillende modellen zitten mogelijk wel kleine verschillen.

De verschillende parrameters die je kan controleren hangt af van je effect dat je wil aansturen.
    exit night into LIGHT

Comment

Working...