Goede kabels voor Crossover->versterkers?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • mr_arjen
    • Nov 2008
    • 15

Goede kabels voor Crossover->versterkers?

goeiedag,

mijn enigste vraag is, zijn dit goede kabels om van mijn crossover naar mijn versterker te gaan?
    http://www.licht-geluid.nl/shop/BVModules/ProductTemplates/jenh/Product.aspx?productid=HLFL09150

alvast bedankt
  • laserguy
    • Jun 2003
    • 2755

En lees nu even zelf de rest van het scherm dat je ziet als je op deze link klikt:

Voor gebruik met lichtsturing/digitale audio.
    Niet geschikt als microfoon/line kabel!
    Was het niet veel makkelijker om dit van de eerste keer te lezen dan hier een topic voor te moeten openen?
    Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.

Comment

• CoenCo
      • Feb 2005
      • 230

Nee, dat is een DMX kabel, en dus niet geschikt voor geluid. Dit is de goede DAP XLR microfoon kabel zwart 150cm - J&H Licht en Geluid

Best raar dat die webshop in het hoofdstuk kabel->audio->microfoon/line ook DMX kabels weergeeft.

Comment

• mr_arjen
        • Nov 2008
        • 15

ok bedankt, ik twijfelde omdat er in de tekst onder de afbeelding het woordje audio stond en dan dacht ik direct aan het juiste. bedankt

Comment

• Stoney3K
          • Sep 2007
          • 1399

Als de versterker en de crossover in hetzelfde rackje zitten, is het misschien rendabeler om die korte stukjes zelf te bouwen. Goeie soldeeroefening, en dan heb je gelijk een kabel met (kwaliteits) Neutrik pluggen.
          First make it work, then make it look pretty!

Comment

• koentjes
            • Dec 2007
            • 333

Originally posted by Stoney3K
            Als de versterker en de crossover in hetzelfde rackje zitten, is het misschien rendabeler om die korte stukjes zelf te bouwen. Goeie soldeeroefening, en dan heb je gelijk een kabel met (kwaliteits) Neutrik pluggen.
            wat helemaal niet uitmaakt als het in een rackje zit, want dat is 1 keer steken en nooit meer los... nouja, praktisch nooit....
            een beetje overkill...

maargoed daar ging het niet over, het ging over LEZEN....

Comment

• tom200
              • Dec 2007
              • 16

ik ben een vriend van arjen, zit bij mij op school maar zijn internet gaat momenteel niet. hij heeft Neutrik xlr aansluitingen liggen maar hij zou zijn vraag is dat hij dan niet weet welke soort kabels hij daarvoor moet solderen.

alvast bedankt

Comment

Working...