keuze 2 top speakers
Collapse
X
-
krijgt de handelaar groothandelkorting (heel normaal hoor, bruto prijzen zijn voor de particulier)
groeten John
ps. ik ben GEEN handelaar
en ook GEEN PARTICULIER
maar wel een SJACHELAARGroeten John
ps. Zou je je profiel in willen vullen, dat vinden we prettig hier op het forum (ook 'display age')
Gedaan?! .... oowh Okee, bedankt!Comment
-
Ikzelf heb 4-ac FCS 115M (4 stuks a € 300 bruto in de BTW), en ben daar 'gematigd tevreden' over. Ik gebruik ze meestal als monitor, maar gebrek aan setjes dwingt mij ertoe om ze soms als fullrange frontsetje te gebruiken.
Ik vind het een wat 'rommelig' geluid geven, maar net acceptabel.
qua service:
1 keer een filter stuk gehad, en die gewoon omgeruild in Duitsland (ik moest er toch zijn). Zonder kosten.
Kennis van me heeft de FCS 118H, (dubbele set) in gebruik, en ook dat klinkt acceptabel.(€ 2390,- Bruto IN de BTW)
BCS en PRO series heb ik GEEN ervaring mee.
Ook heb ik 2 stuks Dap K115, eigenlijk hoor ik die net zo lief als de FCS monitors.... (ook niet!)
Als ik mijn centjes opnieuw uit kon geven zou ik (denk ik) geen 4-AC kopen!!!
Maar dat komt waarschijnlijk door mijn 'drive' om altijd maar weer 'beter' te hebben/doen.
Conclusie:
voor het geld geen verkeerd merk, maar het blijft 'hobby-spul'.
En 'morgen' weet ik wat ik vandaag 'had moeten doen/kopen'!!
groeten John. Maar daar verschillen wij dan in.
uǝɿɿɐʌǝ6ɯo sı ʇsʞǝʇ ǝzǝp
Turbosound TMS-2A nieuw leven inblazenComment
-
ik las dat het budget al iets omhoog is gegaan,
maar waarom zou je niet voor 2 actieve speakers gaan?
scheeld je weer een flightcase halen, zoals je zelf aangeeft.
voorbeeld : 2 x mackie srm350 zijn ong 380 euro per stuk.
2 x 380 = 760 euro voor 2 mooie actieve top kastjes.
groeten,
stephanComment
-
[FONT=Verdana]Hele verstandige zet van je! Hebben ze daar ook iets in dezelfde prijsklasse ter vergelijking? Of neem je zelf een concurrentje mee? Dat zal nog verder helpen denk ik, naast een cd met nummers die je goed kent.
Ik keek even op google en kwam ook deze twee tegen:
http://www.sound-light.nl/
• Jan-2008, Wist u dat wij naar de merken bij ons in de webshop ook nog dealer zijn van vele andere merken. Stuur gerust een email voor prijsinformatie. Een greep uit onze merken zijn. Denon DJ, Pioneer, Dateq, Marantz, JBL, Acoustic line, 4-acoustic, Samson, Shure, AKG, Sennheizer, Soundcraft, Lexicon, DBX, Crown, BSS, Dap, Neutrik, SGM, Showtec, Milos, Admiral, Avolite, MA Lighting, Martin, en nog vele anderen.
Start
[/FONT] [FONT=Verdana]Merken die Fantasy licht en geluid kan leveren zijn o.a.[/FONT]
[FONT=Verdana]18Sound - Master - P-audio - Neutrik
[/FONT]
[FONT=Verdana]Beyma - Qube - Kempton - AK - Alto[/FONT]
[FONT=Verdana]JB systems - Synq - EMS - Geni - Briteq - Tasker[/FONT]
[FONT=Verdana]Martin - Laserworld - CLS[/FONT]
[FONT=Verdana]Dap - Showtec - EV - Pioneer - Technics - Denon
[/FONT]
[FONT=Verdana]4 Acoustic - Moodlight - Eurolite - GLP - Futurelight - B&C[/FONT]
[FONT=Verdana]American DJ - AD-Systems - Prolyte - Eckler - Warrior[/FONT]uǝɿɿɐʌǝ6ɯo sı ʇsʞǝʇ ǝzǝp
Turbosound TMS-2A nieuw leven inblazenComment
Comment