stofzuigen..cowboyverhaal?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • kjp
    • Jul 2008
    • 24

stofzuigen..cowboyverhaal?

Heb even gezocht op stofzuigen maar geen matches.

Ik heb laatst met mijn broer mijn versterker yamaha p 3200 opengeschroeft omdat........ik een cowboy verhaal had gehoord van stof in de versterker.

Deze versterker heeft altijd in huiskamers opgeslagen gelegen en verder is er netjes mee om gesprongen met deze 10 jaar oude versterker.

Geen stof te zien. De stofzuiger kon weer in de kast.

Is dit een cowboyverhaal? Ik denk het niet....hoe lang kan het duren voordat de ventilator van de versterker stof in de machine heeft gezogen?

Uw reacties gaarne.
    Soundman - The one person everyone in the band should treat really well ... but doesn’t. He or she is the hard working individual that can fix everything you own (including the band’s van) armed with nothing but a jackknife, a gum wrapper and gaffer tape.
  • geenstijl21
    • Jan 2008
    • 462

Ligt uiteraard aan de locatie maarruh mijn carvers, LABS en Crown's zitten regelmatig vol met stof... 2x per jaar onderhoud, filters schoon en binnenkant versterker,ventilators weer netjes en eventueel vervangen(ze maken na een paar teveel geluid)....oppoetsen en weer de weg op
    "Verdomd interessant allemaal, maar gaat u vooral verder"

Comment

• RayM
      • Jan 2006
      • 742

Originally posted by kjp
      Is dit een cowboyverhaal? Ik denk het niet....hoe lang kan het duren voordat de ventilator van de versterker stof in de machine heeft gezogen?
      Afhankelijk van de locatie kan het heel snel gaan. Bij ons gaan alle amps 2x per jaar open en worden dan schoongemaakt (stofvrij gemaakt). En dat is hard nodig!
      Heerlijk die stilte

Comment

Working...