start set: advies gevraagd

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • partydrivein
    • Jul 2008
    • 389

de kans dat ze op kleine feestjes binnenkomen is heeeeeeeeeeeel klein, Mochten er grotere feesten zijn kun je jezelf erin verdiepen

maar over dat onderwerp lopen al behoorlijk wat topics dacht ik
    deze account is buiten gebruik waar kun je dat ding verwijderen?

Comment

• Ramon2
      • Jan 2009
      • 7

ja heb juist nog iets gelezen.

dus voor legaal mp3 te draaien zou ik het volgende moeten doen:

-mp3 downloaden en betalen en een bewijs van betalen bijhebben
      -een licentie moeten hebben om de muziek af te spelen
      -daarnaast moet de organisator nog SABAM betalen.

juist?

we zijn aan het kijken naar een mixer met cd speler en usb aansluiting, dus in het begin zullen we waarschijnlijk op kleine feestjes illegale mp3s draaien(usb stick) en originele cds, later dan maar een licensie bij SABAM aanvragen want om de nummers die ik wil draaien op cd te gaan zoeken... dat kost teveel en duurt te lang!

Comment

• partydrivein
        • Jul 2008
        • 389

ook iets... als je alles op cd hebt wat je wil zijn dat een paar flinke cases, kost gigantisch veel ruimte
        deze account is buiten gebruik waar kun je dat ding verwijderen?

Comment

• djspeakertje
          • Oct 2008
          • 1912

hallo allemaal, ik heb niks aan te merken op jullie ideeen, maar ik heb wel een (dom vraagje, ik heb een thread gestart en toen ik em gemaakt had heb ik een link in mijn favorieten gezet, maar die zegt dat ik geen toestemming heb om op die pagina te komen, ik heb de zoekfunctie al gebruikt maar kan de thread niet terugvinden (hij heet: help!!!ik zoek speakers!!! ), zouden jullie mij kunnen helpen(ja, ik heb ook al op "threads door djspeakertje" gezocht, maar ik kan niks vinden, dus help mij!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

daan (djspeakertje)
          I met a man with a dollar, we exchanged dollars, I still had a dollar.
          I met a man with an idea, we exchanged ideas, now we each had two ideas.

Comment

• dj-wojcik
            • Jul 2008
            • 911

Originally posted by djspeakertje
            hallo allemaal, ik heb niks aan te merken op jullie ideeen, maar ik heb wel een (dom vraagje, ik heb een thread gestart en toen ik em gemaakt had heb ik een link in mijn favorieten gezet, maar die zegt dat ik geen toestemming heb om op die pagina te komen, ik heb de zoekfunctie al gebruikt maar kan de thread niet terugvinden (hij heet: help!!!ik zoek speakers!!! ), zouden jullie mij kunnen helpen(ja, ik heb ook al op "threads door djspeakertje" gezocht, maar ik kan niks vinden, dus help mij
            daan (djspeakertje)
            volgende keer die uitroeptekens achter wegen laten is wel zo net

Als ik zo via je profiel bekijk. Zegt hij dat je nog nooit een thread bent gestart. En ook niet vindbaar met de zoek functie Dus ik vraag me af of het wel met het account djspeakertje was gemaakt. Ik kan me wel zoiets herrinneren van jou. Maar dat was niet op een eigen thread maar een gevolg op een andere. Dus kijk al je posts even na. Misschiens staat hij er tussen

en anders klopt er echt iets niet met je account. Of het is verwijderd (als dat kan?)

.: UPDATE :.

was het niet deze post? drive-3.html#post490804
            of deze? info-voor-beginnende-drive-3.html#post490862
            Last edited by dj-wojcik; 12-02-09, 15:32. Reason: .:UPDATE:.
            [CENTER]DJ-Wojcik[/CENTER]
            [CENTER]Het is de kunst om van geluids-overlast een buurtfeest te maken ;)[/CENTER]

Comment

• DJ-Jan
              • Jun 2008
              • 327

Mod is waarschijnlijk met zijn grote bezem langsgekomen....

Ik kan mijn antwoord in een topic van djtom ook al niet meer vinden
              Event-Light

Comment

• dj-wojcik
                • Jul 2008
                • 911

Originally posted by DJ-Jan
                Mod is waarschijnlijk met zijn grote bezem langsgekomen....

Ik kan mijn antwoord in een topic van djtom ook al niet meer vinden
                In het topic van djtom is indd grote schoonmaak gehouden. Ook een aantal bericht van mij en andere forumleden.
                Vooral omdat het meer commentaar was op djtom zelf dan ontopic.
                Dus dan vind je ze ook automatisch in je User CP niet meer. En misschien daardoor kan djspeakertje zijn topic niet meer vinden. Omdat er hier al meer dan genoeg van zijn.
                [CENTER]DJ-Wojcik[/CENTER]
                [CENTER]Het is de kunst om van geluids-overlast een buurtfeest te maken ;)[/CENTER]

Comment

• djspeakertje
                  • Oct 2008
                  • 1912

Originally posted by dj-wojcik
                  In het topic van djtom is indd grote schoonmaak gehouden. Ook een aantal bericht van mij en andere forumleden.
                  Vooral omdat het meer commentaar was op djtom zelf dan ontopic.
                  Dus dan vind je ze ook automatisch in je User CP niet meer. En misschien daardoor kan djspeakertje zijn topic niet meer vinden. Omdat er hier al meer dan genoeg van zijn.
                  thanks!!!

daan
                  I met a man with a dollar, we exchanged dollars, I still had a dollar.
                  I met a man with an idea, we exchanged ideas, now we each had two ideas.

Comment

Working...